‏יום שני ‏29 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו אלופת המחוז
מכבי יפו אלופת המחוז
מכבי קביליו יפו נמצאת בתנופה וזכתה בגביע המחוז - תואר ראשון מאז חודש המותג ושב לחיים תוססים ומרגשים. ערן, כתב פורטל מכבי יפו, היה שם וחזר עטור רשמים, בהם הואיל להתחלק גם עם קוראי פורטל יפו.
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שני ‏20 ‏אוקטובר ‏2008. צילומים: אתר מכבי יפו
מכבי קביליו יפו
מכבי קביליו יפו
שתף |
שחקני מכבי יפו מול האוהדים
שחקני מכבי יפו מול האוהדים
 תחושה עילאית - כך אפשר לתאר את הרגשתם של אלפי האוהדים שנכחו היום במשחק בעת שריקת הסיום וקביעת העובדה: מכבי קביליו יפו זכתה בגביע המחוז וקטפה את התואר הראשון מאז נוסדה, בתקווה שיגיעו רבים אחריו.
אוהדי יפו נתנו את כל כולם היום, מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה, לא נשברו גם כשיפו ספגה את השער ולא הרפו גם כשהכדורים סרבו לחדור לרשת. כך נמדדים אוהדים אמיתיים - בעת צרה, ברגעים שלא הכל הולך. אלו גם הרגעים שהשחקנים זקוקים לאוהדים יותר מכל. אוהדיה של יפו היו שם היום ועברו את המבחן בהצטיינות יתרה...

עוד לפני שריקת הסיום וזכייתה של יפו בתואר זכו אוהדיה בתואר לא פחות חשוב והוכיחו לשחקנים כי הם איתם באש ובמים.
2000 יפואים (תצוגת שיא העונה) ביציעים נתנו מופע מרשים שהדהים גם את יו"ר ההתאחדות לכדורגל מר אבי לוזון שידע לשבח בסיום את הקהל הססגוני , בשתי מילים:קרנבל בכחול.

ועכשיו למשחק, כרגיל במשחקיה העונה נוהגת יפו לפתוח חזק את המשחק ולשלוח המון שחקנים קדימה כבר מהדקה הראשונה, בדקה ה-2 פורץ אורן בן לוי המגן המצויין באגף שמאל חודר לרחבה ומעביר לחלוץ אורן יחזקאל שבועט טוב אך מוצא את שוערה של יהוד מוכן.
בדקה ה-5 עוד הזדמנות מצויינת ליחזקאל לעלות את יפו ליתרון ראשון, איציק לוי מקשית כדור נהדר מימין למרכז הרחבה שם נמצא יחזקאל שמנצל יציאה גרועה של שוער יהוד ומנסה לנגוח מעליו, יחזקאל אמנם מצליח אך הכדור מתגלגל בסמוך לקורה ויוצא החוצה.

כך נמדדים אוהדים אמיתיים - בעת צרה, ברגעים שלא הכל הולך. אלו גם הרגעים שהשחקנים זקוקים לאוהדים יותר מכל. אוהדיה של יפו היו שם היום ועברו את המבחן בהצטיינות יתרה...
יפו המשיכה לחפש את השער דרך פריצות לרחבה וויתרה על ניסיונות מרחוק, בדקה ה-11 היה זה זוהר קמינסקי שנכנס במהירות לרחבה והעביר כדור רוחב חזק ומסוכן שהפתיע את שוערה של יהוד שהדף גרוע אך הגנת יהוד הצליחה להרחיק את הסכנה בזמן. מכשהבינה יפו שקשה יהיה לחדור את הגנת יהוד הבצורה ניסו שחקניה את כוחם בבעיטות מחוץ לרחבה, צחי ברקול בעל רגל השמאל האימתנית השתחרר היטב בדקה ה-13 משומרו ובעט כדור מסוכן שחלף ליד הקורה.
שפי יהוד העדיפה להסתגר במרבית הדקות מאחור תוך שהיא שולחת שני שחקנים בלבד קדימה ובכך הקשתה על יפו לפתח את משחק המסירות שהיא כל כך אוהבת, בדקה ה-15 מקבל מגינה של יפו אורן בן לוי את הכדור ויוצא לעוד אחת מפריצותיו הסוחפות, בן לוי נכנס עד לעומק הרחבה והגביה כדור שלא מצא אף שחקן יפואי. בדקה ה-24 יצאה יפו סוף סוף להתקפה מסודרת שכללה מסירות רבות, אביבי זוהר שולח כדור מצויין בשמאל לעברו של אורן יחזקאל שמתקדם מעט ומעביר לאבוקסיס שחיכה באמצע מרחק 20 מטרים משערה של יהוד, יוסי שיכל לבעוט מעדיף להסיט ימינה לברקול שמגיע מאחור וחולף על פני שניים משחקני יהוד וחייב לבעוט אך משתהה ומאבד.

גבי בורשטיין שוערה של יפו היה חסר עבודה בחלקה הראשון של המחצית הראשונה,יהוד הפתיעה באי יכולתה לצאת קדימה ובפחדנות שאפפה את שחקניה אך במצבה היחיד במשחק הצליחה להביך את הגנת יפו, בדקה ה-28 יוצאת יהוד להתקפה היחידה שלה במהלך המחצית כולה ומצליחה לעשות את מה שהיפואים לא הצליחו-להכניס את הכדור לשער, מתפרצת מהירה של יהוד התנהלה יפה תוך ששחקניה מעבירים כדור בנגיעה אחת, אחד מקשרי יהוד מעביר כדור ארוך לימין לעברו של שמואל חדד שמרים את ראשו ורואה את סמימי לבדו ברחבה, סמימי לבדו בול בורשטיין לא מתבלבל וקובע 1-0 מפתיע ולא מוצדק ליהוד.

הרבה בעזרת הקהל שהמשיך לדחוף את קבוצתו קדימה יצאה יפו מההלם והמשיכה בניסיונתייה לכבוש שער, בדקה ה-30 בעיטה חופשית ליפו, אבוקסיס מרים מצויין לרחבה לעברו של קמינסקי שלא משתלט טוב על הכדור ולא מוצא את המסגרת.
דקה חולפת והפעם היה זה תורו של יחזקאל לנסות את מזלו, יחזקאל מקבל את הכדור 16 מטר אלכסונית מהשער וחולף במבצע יפה על פניהם של שלושה משחקני יהוד אך במקום לבעוט מנסה לעבור עוד אחד ומאבד.
יפו אמנם שלטה בדקות אלה אך התקשתה ליצור לעצמה מצבי כיבוש ממשיים ויהוד, שמתחילת המשחק התבצרה מאחור, נקטה בעוד משנה זהירות והחריפה את "הבונקר" לאחר כיבוש שער היתרון.

נגיעת יד ברחבה
נגיעת יד ברחבה
בדקה ה-33 טוענים שחקני יפו לבעיטת עונשין מ-11 מטרים: אביבי זוהר שולח כדור יפה לזוהר קמינסקי שנעמד עם פניו לשומרו נכנס לרחבה ומעביר כדור שנוגע בידו של מגן יהוד ויוצא לקרן, שופט המשחק קובע שום דבר ומורה על נקודת הקרן. אביבי זוהר,האיש שאחראי ביפו על בעיטות הקרן לוקח את הבעיטה ומסובב נהדר לעבר הפינה הקרובה אליו, שוערה של יהוד שהיה מופתע מניסיונו של זוהר הודף ממש בשניה האחרונה ומציל שער בטוח, זוהר המשיך לטווח את שערה של יהוד ובהתקפת ההמשך של מהלך זה קיבל כדור בצד ימין מיוסי אבוקסיס התקדם מעט ושיגר בעיטה אדירה מ -30 מטרים שחלפה בסמוך למשקוף.

יפו ניסתה להשיג את שער השיוויון עוד לפני הירידה להפסקה, כשהיא יודעת שאם תצליח זה יקנה לה שקט ובטחון לקראת המחצית השנייה.
בדקה ה-36 יוצאת יפו להתקפה נפלאה שכוללת מסירות יפות בנגיעה אחת והמון תנועה בחלק הקדמי. בסיומה של התקפה זו מוכנס קמינסקי לרחבה ומוציא כדור טוב למרכז לעברו של צחי ברקול, שבועט כדור שפוגע באחד משחקני יהוד ומאבד את חדותו.
שחקני יפו לא הרפו מניסיותיהם לכבוש עוד לפני המחצית ובדקה ה-40 מגביה זוהר קרן משמאל לעברו של הבלם איציק לוי שנוגח בעוצמה כדור ששורק מעל משקוף השער. שניות לפני השריקה לסיום המחצית מקבל המחליף ונטורה את הכדור בצד שמאל, מתקדם מעט חותך יפה לאמצע ובועט כדור חזק אך לא מדוייק.
בסיום המחצית הראשונה מוליכה שפי יהוד 1-0 אך לכל הנמצאים במגרש ברור כי אם תמשיך יפו בתקיפותייה ומנגד תמשיך יהוד להסתגר עם עשרה שחקנים מאחור, יגיע השיוויון ואחריו גם שער הניצחון.

המחצית השנייה נפתחה עם שינוי אחד: החלוץ אחמד כחיל מחליף את המגן אור עוזר ואל עמדת המגן הימני יורד הקשר עידן טוטח. מאמן יפו אלקולומברה ידע כי אין לו להפסיד ושלח למערכה כלי התקפי נוסף במטרה לשבור את הסכר ולהכניס כדור לרשת.
בדקה ה-50 מקשית יוסי אבוקסיס כדור נהדר לעברו של אורן בן לוי שמוריד נפלא לכחיל, שמתוך הרחבה בועט בסיבוב כדור לא מדוייק שעולה מעל השער.
בדקה ה-55 יוצאת יפו להתקפה הכי מסוכנת שלה עד לדקה זו. לאחר חילופי מסירות במרכז המגרש מקבל איציק ונטורה את הכדור באגף ימין, חודר לרחבה ומוציא כדור נהדר לאביבי זוהר שמגיע מאחור ומנקודת הפנדל בועט כדור שעושה את דרכו לרשת, אך לשוערה של יהוד היו תוכניות אחרות ובהצלה מדהימה הוא מצליח להדוף את הכדור לקרן.
אוהדי יפו שהיו בטוחים כי הנה מגיע השער המיוחל עודדו בטירוף את שחקניהם ודחפו אותם קדימה. לכולם הייתה תחושה כי הנה השער קרב.
בדקה ה-58 זה סוף סוף קורה וקורה בגדול: אביבי זוהר משתלט על כדור טועה מרחק 20 מטרים משערה של יהוד מצד שמאל, עוצר את הכדור ומשגר טיל אדיר לחיבור השמאלי של השער. הפעם לשוערה של יהוד לא היה מענה.
1-1 ליפו ושער מהסרטים לזוהר!
ביציעים פורצת שמחה גדולה ורועשת, לאחר כמעט שעה של צייפיה וכסיסת ציפורניים סוף סוף נכנס הכדור לרשת, ועוד איך נכנס. לכולם היה הרושם כי כעת לאחר שכבשה יפו את השיוויון ייצאו שחקני יהוד מעט קדימה ויפתחו את המשחק, בנוסף תעלה המוטיביציה בקרב שחקני יפו וכך תפתח הדרך לכיבוש שער הניצחון.
שחקני יהוד חשבו אחרת והמשיכו במשחקם הטקטי והסגור תוך שהם לא מאפשרים ליפו לשחק את משחקם הרגיל.
ביציעים אושר גדול, הנה אנחנו עומדים בפני כיבוש שער היתרון שכל כך הגיע לנו, הנה אנחנו עומדים בפני ניצחון היסטורי שבסיומו נזכה בתואר הראשון בתולדות הקבוצה החדשה.
בדקה ה-70 מצב מצויין ליפו: אביבי זוהר שהיה באגף ימין מוצא בכדור נהדר שחולף על פני כל הגנת יהוד את אחמד כחיל שנותר לא מכוסה, כחיל שמשתלט יפה על הכדור חולף על פני השוער ובועט לרשת, ביציעים כבר החלו החגיגות אך הקוון הניף את דגלו וקבע כי השער הובקע מעמדת נבדל למורת רוחם של היפואים.
יפו המשיכה לתקוף כשהיא מנסה לפרוץ את הבונקר בהגבהות לרחבה אך בלמי יהוד החסונים היו ראשונים כמעט לכל כדור.

נטורה בימין כחיל בשמאל וקמינסקי באמצע סיכנו בדקות אלה את שערה של יהוד תוך שהם מתבססים על פריצות לרחבה, אך הרגל המסיימת הייתה זו שמנעה מיפו את שער היתרון.
יהוד, שהבינה כי עומד להגמר לה הזמן ושבמקרה של הארכה היא תהיה בעמדת נחיתות מול יפו, החלה לשלוח יותר שחקנים קדימה והעזה יותר.
הגנת ביפו בראשותם של איציק לוי ושמעון ועקנין היו שם והקנו שקט ובטחון לשוערה של יפו בורשטיין. כל שחקני יפו ללא יוצא מן הכלל עם שימת דגש על טוטח, אבוקסיס וזוהר, נלחמו כמו אריות בדקות הסיום ולמרות העייפות הרבה שניכרה על פניהם בלמו את התקפות יהוד והוציאו את יפו להתקפות נגד מסוכנו.
בדקה ה-86 נעשה הצדק במגרש. שחקני יפו מתנהלים עם הכדור בצד שמאל מעט מחוץ לרחבה, קמינסקי החכם מוסר לאבוקסיס ונכנס לרחבה. אבוקסיס מנסה להקשית בנגיעה מעל הבלם שמצליח לגעת אך לא להרחיק, אל הכדור הטועה מגיע קמינסקי הזריז שמשתלט על הכדור, מנסה לעבור את השוער ומוכשל בבירור בתוך הרחבה. שופט המשחק שהיה קרוב פסק מייד - פנדל ליפו.

מכבי קביליו יפו אלופה!
מכבי קביליו יפו אלופה!
ביציעים אושר גדול, הנה אנחנו עומדים בפני כיבוש שער היתרון שכל כך הגיע לנו, הנה אנחנו עומדים בפני ניצחון היסטורי שבסיומו נזכה בתואר הראשון בתולדות הקבוצה החדשה.
אל הבעיטה ניגש מי אם לא אביבי זוהר, קפטן יפו והנשמה של הקבוצה ועשה זאת כמו שרק הוא יודע,2-1 ליפו ושכרון חושים ביציעים.

עד הסיום דאגה יפו לשמור על היתרון החשוב וירדה מהמשחק כשהיא מנצחת 2-1 וזוכה בגביע המחוז.
בסיום המשחק נערך טקס קצר בו נשא יו"ר ההתאחדות אבי לוזון מספר דברים בינהם: "כל הכבוד לקהל הזה. יפו באמת שיחקה מצוין" והעניק לקפטן יפו אביבי זוהר שכבש צמד במשחק את הגביע הנכסף, זוהר הנרגש הניף את הגביע אל-על ורץ יחד איתו לעבר הקהל המשולהב ששאג "אביבי זוהר אביבי זוהר", סיום מקסים ליום היסטורי בתולדות המועדון החדש הזה,שנמשיך לדעת רק הצלחות! היידה יפו!

הרכב:גבי בורשטיין,אור עוזר,איציק לוי,שמעון ועקנין,אורן בן לוי,עידן טוטח,יוסי אבוקסיס,צחי ברקול,אביבי זוהר,אורן יחזקאל,זוהר קמינסקי.

עוד שותפו:איציק ונטורה,אחמד כחיל,אמיר סחקפי

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל   יפו   אליפות  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |