‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  יפו מפסידה למכבי שעריים
יפו מפסידה למכבי שעריים
הפסד ראשון למכבי יפו מול מכבי שעריים
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏08 ‏נובמבר ‏2014.
צחי טיאר
צחי טיאר
שתף |
 
מכבי קביליו יפו - 0 , מכבי שעריים - 2
מחזור 8
7.11.14

צפו בסכום המשחק בוידאו: (צילום: שלה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


מכבי קביליו יפו רשמה היום הפסד ראשון מאז פתיחת העונה במשחקה הביתי נגד מכבי שעריים. תוצאת הסיום של ההתמודדות, 2-0 לקבוצה האורחת, אינה משקפת אמנם את שהתרחש ברוב שלבי המשחק אך היא זו שקובעת את חלוקת הנקודות, 3 לשעריים , 0 ליפו.
שמונה משחקי ליגה , 4 ניצחונות , 3 תוצאות תיקו והפסד , זה המאזן של יפו שמציב אותה במקום השלישי בליגה עם 15 נקודות מרחק 5 נקודות מהמקום הראשון.

לומר שבקרב המוחות היום ניצח ארז בנודיס את צחי טיאר? אולי כן ואולי סתם מדובר בחוסר מזל של יפו, או שפשוט זו הדינימיקה של משחק הכדורגל. אך בכל זאת קשה להתעלם ממספר עובדות. נתחיל בכך שלראשונה העונה שינה טיאר את סגנון המשחק כשבחר לעלות ללא חלוץ מטרה אמיתי והושיב את אדיר חליפה שפתח עד כה בכל משחקי הקבוצה, על הספסל. בהמשך אפשרה שעריים , בכוונה או שלא בכוונה למכבי קביליו יפו לשלוט במשחק באופן כמעט אבסולטי. 

יפו הניעה כדור בנינוחות , החזיקה באחוז גבוה בכדור והתחושה הייתה שהיא בדרך למציאת היתרון. שעריים התרכזה בלהתגונן היטב ולצאת למתפרצות.
המחצית המאופסת הייתה בדיעבד מחצית בה ירדה שעריים ביתרון , אם לא על הלוח התוצאות אז בוודאי פסיכולגית , היא מנעה מיפו לבעוט לשער למרות מחצית בשליטה כמעט מוחלטת של יפו. 
המחצית השנייה המשיכה באותו מתכון אלא שברבע השעה האחרונה של המשחק ערך בנודיס מספר חילופים כדי להכריע את ההתמודדות וכך היה, כדור עונשין מ -11 מטרים בדקה ה- 84  היה הראשון, דקותיים מאוחר יותר נעצה שעריים מסמר נוסף מהתקפה מתפרצת כדי להנחיל ליפו הפסד בכורה ומאידך לחגוג ניצחון יקר בהרכב חסר ובמגרש קשה.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
כ- 650 צופים , מתוכם כ - 180 מרחובות הגיעו לצפות בהתמודדות המסקרנת. צחי טיאר לראשונה העונה עלה למשחק ללא החלוץ המרכזי שלו אדיר חליפה והציב בחוליית ההתקפה את אביב עזריה , מאור אסור ושי מוטאי שתפקד כחלוץ מדומה.

למן דקות הפתיחה יפו שלטה במגרש. היא הכתיבה את קצב המשחק , היא החזיקה בכדור , היא עשתה כביכול כל מה שהיא רוצה , עד לרחבת 16 המטרים. לשם יפו לא הצליחה להיכנס וכשלא בועטים לשער כדי לפתוח מעט את הצפיפות אז לראשונה העונה לא מוצאים את הרשת. יפו ניסתה להגיע מהצדדים , היא ניסתה לשחק על הארץ מהר וגם לחפש שער בכדורי גובה לרחבה אך הגנת שעריים במשחק נפלא סיכלה כל ניסיון שכזה. 

בדקה ה- 7 כדור גדול של מעבי מאגף שמאל מצא את עזריה שהסתנן לרחבה אך החמיץ מול רוזנקוביץ שיצא מהר ולא אפשר לחלוץ זווית בעיטה. בדקה ה-  13 טענו ביפו לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעת יד ברחבה אך שופט המשחק ניר כוכב סימן להמשיך. 
אסור ומוטאי ניסו לייצר מהלכים אישיים אך נתקלו פעם אחר פעם בההגנה העיקשת של שעריים. 
אסור , מוטאי ועזריה החליפו מקומות במשך כל המחצית אך גם ניסיונות אלו לא בלבלו את הגנת שעריים שנותרה יציבה. אסף לוי וניסים אליהו ניסו להצטרף מאחור אך הצפיפות הגדולה שיצרו שחקני שעריים ביטלו כל ניסיון הפתעה מהמרכז. 

ניקו אולסק היה נפלא כהרגלו ואף איים על השער בבעיטה מ-18 מטרים בדקה ה- 24 אך הכדור טס מעל המשקוף. 0-0 במחצית. שחקני יפו יורדים לחדר ההלבשה מלווים במחיאות כפיים מהקהל.

סיקור המשחק – מחצית שניה
טיאר לא ערך שינויים בהפסקה והקבוצות עלו למחצית השנייה. דקות פושרות של יפו הובילו את טיאר לביצוע החילוף הראשון ובדקה ה- 62 הוא הכניס את מאור עידה להופעת בכורה במקומו של שי מוטאי. החילוף לא הוביל לשינוי במשחקה של יפו שנותרה אנמית מאד ופשוט התקשתה לייצר מהלכים.

בדקה ה- 64 נשלח עזריה בימין והיה חייב לנצל את הדלילות בחלק האחורי של שעריים על מנת לייצר מצב טוב לחבריו אך המסירה שלו נבלמה. בדקה ה- 67 זכתה יפו בכדור חופשי מרחק 22 מטרים משערה של שעריים. אליהו לקח את הבעיטה אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 71 טיאר זרק למערכה את אדיר חליפה במקומו של אסור. בנודיס ביצע שני חילופים והכניס למשחק את דן רומן ועידו יוסף.

על הדשא התנהל משחק מצד לצד והקבוצות ויתרו על משחק השדה. בדקה ה- 84 מאבדת יפו כדור בחלק האחורי ובסיום ההתקפה שנגרמה כתוצאה מכך פוגע הכדור בידו של קרופניק בתוך הרחבה, ניר כוכב מורה על הנקודה הלבנה, פנדל לשעריים. דודו בן שושן לוקח את הבעיטה וכובש , 1-0 שעריים. וייסברג החליף את דניאל לוי ויפו עברה למערך של שלושה שחקנים מאחור.

שעריים יצאה למתפרצת כשזיו מלסה נשלח מעבר לקו ההגנה ועשה את כל הדרך לרחבה כדי לכבוש מול טובלי , 2-0 לשעריים. עד הסיום ניסתה יפו לצמק את התוצאה ללא הצלחה , הפסד בכורה ליפו בסיום.
 
שמונה משחקי ליגה , 4 ניצחונות , 3 תוצאות תיקו והפסד , זה המאזן של יפו שמציב אותה במקום השלישי בליגה עם 15 נקודות מרחק 5 נקודות מהמקום הראשון. יפו לא הפסידה היום לקבוצה טובה ממנה אך קרוב לוודאי שזהו לא ההפסד האחרון שלה לקבוצה פחות טובה ממנה וכאן נכנסת העבודה של הצוות המקצועי והריכוז של השחקנים. 

יפו צריכה ללמוד לתרגם יכולת טובה ושליטה בשדה לכדורים ברשת , כשזה יקרה משחקים כמו היום יסתיימו בניצחון. הקהל היפואי שהורכב היום מהמון ילדים עטופי צעיפים ונושאי דגלים עוטף את השחקנים בהמון אהבה ובכלל מעניק אווירה מדהימה ביציע. למן פתיחת העונה הקהל מתגבר על האכזבה בסיום משחקים פחות טובים , מחזיק את הצעיפים והדגלים , ומודה לשחקנים על המלחמה ועל הרצון, כל הכבוד.
 
בשבוע הבא תצא יפו למשחק החוץ הקשה בליגה נגד המוליכה הפועל אשקלון. טיאר ושחקניו ייקחו את השבוע כדי להסיק מסקנות, להפיק לקחים ולהתכונן לקרב המרתק. 
הקהל היפואי כבר לא יכול להמתין לשריקת הפתיחה, לא בגלל שהוא חולם על ניצחון סנסציוני אלא בגלל שהוא לא רגיל לסיים שבת בלי שער ברשת היריבה והוא כבר מתגעגע להרגשה ( משחק ראשון העונה שיפו לא כבשה ). לעולם לא נשבר , האהבה לא תיגמר , למות לבן!

תגיות:   מכבי יפו   ספורט ביפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |