‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מול הפועל רמת השרון
מכבי יפו מול הפועל רמת השרון
מכבי יפו מנצחת ונשארת במקום הראשון בטבלה
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏01 ‏נובמבר ‏2014.
הכדור נוחת בשער
הכדור נוחת בשער
שתף |
 
מכבי קביליו יפו 1 - הפועל מורשה רמה"ש - 0
מחזור 7 – 31.10.14
 
צפו בתקציר המשחק בוידאו : ( צילום: שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


מטרות אינן מושגות ברגע אלא לאחר תכנון , דרך ועבודה קשה. בדרך אל השגת המטרה ישנן שלבים בהם ניתן לזהות מגמות ולבחון את קצב ההתקדמות. מכבי קביליו יפו , שבוע שני ברציפות, תופסת את המקום הראשון בליגה גם אם באופן זמני. 

בשביל להיות בסיום העונה במקום הנכסף אתה צריך להיות באזור כמה שיותר, להיראות , להפגין נוכחות, להוכיח לעצמך שאתה מסוגל וגם לאותת ליריבות. ויפו עושה זאת. 
היא שומרת על יציבות בתוצאות. היא מגלה אופי והיא ניצבת באופן זמני במקום הראשון בליגה, בזכות. מבט על 7 המשחקים שחלפו עד כה יחד עם מבט על החלק העליון של הטבלה מראה כי יפו התמודדה עד כה עם יריבות שרצות למעלה. בית"ר כפר סבא , הפועל מרמורק, מ.ס שיכון המזרח וסקציה נס ציונה. 

שני המחזורים הקרובים יחזקו את הסטטיסטיקה כשיועידו ליפו את הפועל אשקלון ומכבי שעריים. אין ספק שלאחר שני מחזורים אלה וכשנהיה כבר לאחר כשליש ליגה תתקבל תמונה מייצגת בנוגע למאבקים בצמרת.

כ- 200 מאוהדי הקבוצה הגיעו ב 13:30 לאיצטדיון גרונדמן כדי לדחוף את הקבוצה. מורשה רמת השרון שניצחון היה מקפיץ אותה למרכז הטבלה רצתה להוציא לפחות תיקו כדי להתרחק מעט מהתחתית. בהרכב היפואים בוצעו שני שינויים ביחס לשבוע שעבר.

דניאל לוי שב להרכב במקומו של אלון וייסברג ופתח בעמדת המגן הימני ושי מוטאי הועדף ב-11 על פניו של מאור אסור. טיאר הסביר לאסור כי הוא מייעד לו תפקיד חשוב כמחליף מהספסל וכי לדעתו בשלב מתקדם יותר של הוא יוכל להטביע את חותמו ולנצח ליפו את ההתמודדות.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
45 הדקות הראשונות היו בינוניות מאד מצד שתי הקבוצות. יפו התקשתה לייצר מצבים מסוכנים ליד שערה של מורשה , שיחקה בעיקר לרוחב ולא הפעילה כראוי את שחקניה ההתקפיים. 

למרות זאת הצליחה יפו לעלות ליתרון בדקה ה- 41 משער נהדר של אסף לוי. הקשר המצוין שמסתמן העונה כשחקן שמשנה משחקים ושווה נקודות כבש שער במבצע אישי גדול לאחר שהשתלט על כדור מרחק 25 מטרים מהשער, עבר את שומרו ומ - 18 מטרים הניף את רגלו ושלח כדור גדול לרשת , 1-0 יפו. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.
 
סיקור המשחק – מחצית שניה
המחצית השנייה הייתה מלאה באירועים אם כי לאו דווקא ספורטייבים. רמת השרון זכתה במספר בעיטות חופשיות בדקות הראשונות של המחצית השנייה אך הגנת יפו והשוער גל טובלי התמודדו היטב עם האיומים ומנעו את הכדורים משחקני מורשה. 

יפו הניעה כדור אך נתקעה בחלק האחרון של המגרש. לצחי טיאר זה הספיק והוא שלח בדקה ה- 56 את מאור אסור במקומו של ניסים אליהו. אסור הוצב באגף שמאל ועזריה הוסט ימינה. 
אסף לוי ושי מוטאי הצטרפו מאחור וחליפה בחוד. יפו הפכה מסוכנת יותר ובדקה ה- 64 פריצת יחיד של אסור הסתיימה בבעיטה חזקה מסף הרחבה אך הכדור פגש במשקוף והורחק על ידי הגנת מורשה. 

שחקני מורשה התנפלו על אסור שלא הוציא את הכדור החוצה כי טענו ששחקן שלהם שכב פצוע והקהל המקומי החל לקלל את אסור ובני משפחתו שהיו ביציע. אסור איבד ריכוז ונגרר לחילופי דברים עד שהורחק מהמקום על ידי שחקני יפו. 
על הדשא התפתח משחק חם ובהתקפה הבאה נכנס טל שמעיה בפראות באסור וקיבל כרטיס צהוב. יפו חיפשה את השער השני. דניאל לוי וטל מעבי תמכו בהתקפה ואילו עזריה ואסור היו מאד פעילים , המקומיים ניסו לעשות משהו אך לא הצליחו להתקרב לשערו של טובלי. 

בדקה ה- 76 פוגע אסמלש טקלה המקומי באסף לוי ללא כדור ורואה את הכרטיס האדום. עוד כמה דקות חולפות ובר נמני המקומי רואה גם הוא את האדום לאחר דיבורים עם השופט. יפו כמובן השתלטה על המשחק והגיעה לארבעה מצבי כיבוש וודאים. אסור החמיץ מקרוב בדקה ה- 82 לאחר בישול של מעבי וחליפה החמיץ בדקה ה- 86 לאחר בישול של אסור. 

אביחי ממן כמעט מצא את הרשת בנגיחה חזקה מהרחבה אך השוער המקומי הדף לקרן. לאחר 6 דקות תוספת שרק השופט לסיום , 1-0 ליפו.
 
סיכום
יפו מעפילה למקום הראשון עם 15 נקודות. היא תישאר שם בכל תוצאה מלבד ניצחון של אשקלון במשחקה הביתי נגד מרמורק במוצאי שבת. בפתיחת העונה חזר ואמר טיאר שהמטרה הראשונית היא להיות בצמרת ולהישאר קרוב למוליכות. 
הוא הסביר זאת בכך שברגע שהקבוצה תהיה למעלה תקופה ארוכה היא תוכל לעשות את ההתאמות בהמשך לתפוס מומנטום ואולי להפתיע את כולם. היום , לאחר המחזור השביעי ניתן לומר שהתכנית עובדת נהדר. הקבוצה מנצחת משחקים לא פשוטים , מגלה אופי וניצבת ללא הפסד בשלב זה של העונה.

בשבוע הבא תארח יפו את מכבי שעריים לקרב צמרת לוהט. יש היגידו כי זהו מבחן ראשון לקבוצה של טיאר. למה ראשון? היום , לאחר המעמד ההולך ונבנה ולאחר התוצאות שהשיגה הקבוצה בשבעת המחזורים הראשונים היא מגיעה למפגש כשהיריב מתכוון ללמוד אותה. היריב הולך להתכונן וגם הלחץ על שחקניו של טיאר עשוי להשפיע שכן במשחק ביתי וממרומי הטבלה יהיה לשחקניו של טיאר הרבה מה להפסיד.
 

תגיות:   מכבי קביליו יפו   מכבי יפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |