‏יום שלישי ‏19 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  אירוע "יום השלום של האומות המאוחדות"
אירוע "יום השלום של האומות המאוחדות"
אירוע "יום השלום התקיים במרכז הסיינטולוגיה
 מאת: מרכז סיינטולוגיה יפו
‏יום שלישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2014.
יום השלום ביפו
יום השלום ביפו
שתף |
 
נציגי ארבע הדתות ציינו את יום השלום הבינלאומי במרכז לסיינטולוגיה ביפו
ב-21 לספטמבר כל שנה,מציינים ארגונים ממשלתיים ואזרחיים ברחבי העולם את יום השלום הבינלאומי של האומות המאוחדות. 

זהו יום המוקדש לחינוך לסובלנות, להפסקת אש הומניטרית באזורי מלחמה ולאירועים להעלאת המודעות לכך שהשלום הוא מטרה הניתנת להשגה, באמצעות פעולות ממשיות ועבודה מתמשכת.השנה, 2014, האומות המאוחדות ציינו את יום השלום הבינלאומי בסימן 30 שנה להכרזת המועצה הכללית של האומות המאוחדות על זכותם של אזרחי העולם לשלום. 
ביום א' השבוע, ה-21 לחודש, התכנסות נציגים דרוזים, מוסלמים, נוצרים ויהודים לציין את יום השלום הבינלאומי באודיטוריום המהודר של המרכז לסיינטולוגיה, השוכן בבניין אלהמברה ההיסטורי בשדרות ירושלים ביפו.

את האירוע פתח ספי פישלר, דובר הארגון, אשר סקר את ההיסטוריה של קיום יום השלום הבינלאומי ברחבי העולם ואת המשמעות שלו לעמי העולם. לאחר מכן הוקרן סרטון קצר המתאר את סעיף 28 מתוך ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם – הזכות לעולם הוגן וחופשי. 
סרטון זה הוא אחד משלושים סרטונים שהופקו על-ידי תנועת הסיינטולוגיה כחלק מתכנית חינוכית בינלאומית להגברת המודעות להכרזת זכויות האדם ולתוכן שלה – "נוער למען זכויות אדם" – תכנית אשר נמצאת בשימוש באלפי בתי ספר ומרכזים חינוכיים בעולם. 
לאחר סיום הקרנת הסרטון הסביר פישלר כי האירוע יוקדש לסקירת פעילויות למען שלום בישראל, סקירה שתינתן על-ידי הפעילים בהן עצמן.

פישלר קרא לדובר הראשון, מר רוני הירשנזון, ממייסדי "חוג ההורים – פורום המשפחות השכולות", אשר הינו ארגון ישראלי פלסטיני משותף המונה למעלה מ-600 משפחות. כל חברי הפורום איבדו בן משפחה כתוצאה מהסכסוך הממושך.

ד"ר חסן מרהג'י, דיקן האקדמיה לתקשורת ועיתונות ופרשן פוליטי, תיאר את הפעילות בה הוא עוסק יחד עם המרכז לסיינטולוגיה, אשר סובבת סביב תגליתו של רון הבארד, מייסד הסיינטולוגיה, על "חוק הצד השלישי" – האומר כי מאחורי כל קונפליקט מתמשך בין שני צדדים, קיים צד שלישי סמוי אשר דואג ללבות את הקונפליקט ולהנציח אותו. ד"ר מרהג'י, אשר העביר ואירח הרצאות על הנושא למאות מחנכים, מורים, אנשי תקשורת וסטודנטים, דאג להודות למר רון הבארד על תגליותיו –המורשת שהוריש למין האנושי, על-פי ד"ר מרהג'י– והוסיף כי ידע זה יוכל לתרום לשלום ברחבי העולם אם יגיע לכל תושביו.

הפעילות הבאה שמר פישלר סקר סובבת סביב החוברת "הדרך אל האושר – 21 כללים לחיים טובים יותר" מאת ל. רון הבארד, אשר כבר זכתה לציון בספר השיאים של גינס על היותה היצירה הספרותית המתורגמת ביותר בעולם שנכתבה על-ידי סופר אחד ידוע. חוברת זו מהווה את הבסיס לפרוייקט החינוכי הגדול בעולם נגד אלימות – עם יותר מ-120,000,000 עותקים של החוברת שחולקו ב-97 שפות. מטרת החוברת היא הקניית ערכים להתנהגות טובה באופן ענייני והגיוני, ללא הטפת מוסר, והיא פונה אל השכל הישר של הקורא בהחלטותיו בחייו ועם אנשים אחרים בסביבתו.

על הפעילות הספציפית של חלוקת החוברת בישראל הסבירו ד"ר רזי רונן ומר שי גולן מהמרכז לסיינטולוגיה, יחד עם איש העסקים חלבי פאיז ממזרח ירושלים – שלושתם אנשי מפתח בפעילות אשר כיום מתקיימת בישראל כמו גם בגדה המערבית והגיעה למאה אלף איש בשנה האחרונה. עוד צויין לשבח איש העסקים דאוד אבו-באכר, אשר תומך בפעילות בגדה ועזר להקים מרכז עבורה בבת'ניה.

הדובר האחרון, כבוד השייח חוסיין אבו-רוקון, יו"ר ועד הנאמנים של הקהילה הדרוזית בישראל, אשר הגיע לאירוע בראש משלחת מעוספייה בכרמל וחורפש שבצפון יחד עם כעשרים מכובדים מהקהילה, כולל מנהיגי הקהילות הנוצרית והמוסלמית של הכפר, בחר אף הוא לדון בחוברת הדרך אל האושר ובמסר שלה – המתבסס על "כלל הזהב", ודן בשני הצדדים שלו – כללי "'עשה" (כלל 20 בחוברת: "השתדל להתייחס לאחרים כפי שהיית רוצה שיתייחסו אליך"), כמו גם כללי "אל תעשה" (כלל 19 בחוברת: "השתדל לא לעשות לאחרים מה שלא היית רוצה שהם יעשו לך"). שייח חוסיין גם ציין את הכלל החשוב "כבד את אמונותיהם הדתיות של אחרים" כעיקרון מפתח ביצירת שלום במזרח התיכון ובעולם כולו.

האירוע הסתיים בהצגת החוברת החדשה "סיינטולוגיה – קול למען האנושות" אשר סוקרת את חמשת הפעילויות העיקריות לשיפור חברתי שתנועת הסיינטולוגיה תומכת בהן (עולם ללא סמים, נוער למען זכויות אדם, ועדת האזרחים למען זכויות אדם –חשיפת הפרות זכויות אדם בתחום בריאות הנפש, הדרך אל האושר והיועצים הרוחניים המתנדבים של סיינטולוגיה) ובהופעה של הזמרת שלי אברהם, בביצוע מרגש של השיר "הלוואי" בעברית וערבית.
לפרטים נוספים בנוגע לפעילויות לשיפור חברתי בתמיכת ארגון הסיינטולוגיה, ניתן ליצור קשר עם ספי פישלר, המחלקה לקשרי קהילה, ב-telaviv@scientology.net

תגיות:   מרכז סיינטולוגיה יפו   יום השלום ביפו   קהילה ביפו   יום השלום הבינלאומי  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד נשים יוצרות2015
יריד יזמיות ונשים יוצרות ביפו
תורמים תחפושות לילדי יפו
מבצע איסוף תחפושות לפורים
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |