|
|
|
|
FUNTECH - מיזם חברתי טכנולוגי ביפו |
מיזם חברתי טכנולוגי לקהילה ביפו |
מאת: מערכת הפורטל
יום ראשון 16 מרץ 2014.
|
|
|
ארגון שגרירי רוטשילד |
|
|
|
dir="rtl"> color="#ff6600"> FUNTECH - מיזם חברתי טכנולוגי חדיש מסוגו ביפו שהוקם ביוזמת
dir="rtl">ארגון שגרירי רוטשילד במכללה האקדמית תל אביב יפו
dir="rtl">
dir="rtl">FUNTECH הינו מיזם חברתי טכנולוגי חדיש מסוגו הפועל ביפו, אותו הגו והקימו שגרירי רוטשילד מיחידת "האקדמית תל אביב יפו", בשיתוף מרכז לב-יפו, בית ויצו איטליה ועמותת תפוח.
dir="rtl">
dir="rtl">
dir="rtl">הפרויקט FUNTECH נולד בעקבות תהליך למידה משותף שקיימו שגרירי רוטשילד ביפו, ובו נמצאו פערים טכנולוגיים משמעותיים בקרב האוכלוסייה ביפו. מטרת המיזם הינה הקמת חממה טכנולוגית לכלל האוכלוסייה ביפו, והנגשת תחום הטכנולוגיה לגילאים שונים, זאת באמצעות מתן הכוונה, ידע וכלים מקצועיים מן העולם הטכנולוגי העכשווי. צוות הפרויקט
dir="rtl">
dir="rtl">בשיתוף "עמותת תפוח" ובתמיכתה של עיריית ת"א, הצליחו היזמים, לגייס הון ראשוני לטובת הקמת המיזם במרכז הקהילתי "לב יפו".
dir="rtl">במרכז יתקיימו זה לצד זה תכנים אטרקטיביים מעולם הגיימרים ותכנים טכנולוגיים יישומיים, אשר יונגשו לכלל האוכלוסייה היפואית.
dir="rtl">
dir="rtl">עמותת תפוח העוסקת בצמצום פערים באמצעות הטכנולוגיה ומתמחה בהוראת תכנים טכנולוגיים לכל הגילאים ובכל הארץ, מעניקה למיזם את התמיכה המקצועית, מסייעת בהצטיידות ובתכנון התשתית הטכנולוגית למרכז, ומקיימת את ההכשרה המקצועית לשגרירי רוטשילד.
dir="rtl">
dir="rtl">כיום המיזם מקיים קורסים בקרב אוכלוסיות יעד שונות בעיר (ערבים, יהודים, דתיים, חילוניים, יסודיים ותיכונים וקשישים) ולכשיוקם המרכז בקיץ, יועברו אליו כל הפעילויות. את הקורסים מעבירים שגרירי רוטשילד מצוות Funtech שיזם והקים את המרכז.
|
|
תגיות:
קהילה ביפו
לימודים ביפו
שגרירי רוטשילד ביפו
|
|
|
|
|
|
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
|
|
|
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום |
|
|
? |
? |
? |
? |
? |
? |
? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|