‏יום שני ‏29 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מפסידה מול ק.גת
מכבי יפו מפסידה מול ק.גת
מכבי יפו מפסידה בבית לק.גת
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏15 ‏מרץ ‏2014. צילומים: אתר ONE
מכבי יפו-ק.גת
מכבי יפו-ק.גת
שתף |


מכבי יפו 0 - מכבי קרית גת 1
מחזור 23
14.3.14

צפו בתקציר הוידאו: (צילום: שלמה ורסנו)

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


לאחר שניצחה את כל ששת משחקיה האחרונה נגדע היום רצף הניצחונות של יפו עם הפסד מר למוליכת הליגה , מכבי קריית גת. במשך תקופה ארוכה עבדה יפו קשה כדי להגיע למצב בו ניצחון על קריית גת יוביל לקפיצה מעלייה בטבלת הליגה. עבדה קשה וגם הצליחה.
ערב המחזור ניצבה יפו 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון וממכבי קריית גת. היא ידעה כי ניצחון עשוי להוביל אותה למקום הראשון אך חשוב מכך הבינה היא כי ניצחון יעלה אותה מעל ליריבתה העיקרית על המקום הראשון. 
ברגע האמת , נכשלה יפו והפסידה בקרב אך עדיין לא הפסידה במלחמה. במשחק על 6 נקודות היא יצאה כשידה על התחתונה אך כל בר דעת מבין שיש ליפו את הכלים לנצח כל קבוצה בליגה , בכל מגרש ובכל רגע נתון.
 
צריך לומר את האמת מכבי קריית גת נראתה הרבה יותר מוכנה להתמודדות מאשר יפו , מנטלית ומקצועית. היא נראתה מפוקסת ומסודרת יותר כבר מדקות הפתיחה. היא לחצה את יפו גבוה מאד ולא אפשרה לה להניע כדור. היא שלחה המון שחקנים קדימה וחייבה את יפו להשאיר הרבה שחקנים מאחור. 

יפו ניסתה להגיב ביציאה להתקפות מהירות אך נבלמה פעם אחר פעם אצל שחקני ההגנה של האורחת. ההגנה נראתה מבולבלת מאד והשחקנים נראו לחוצים וחסרי סבלנות. המשחק התפתח בדיוק כפי שתכננו האורחים. שער מהיר שיכניס את יפו ללחץ. 
נוסף על השער איבדה יפו את מאור מרציאנו בדקה ה- 20 לאחר שזה הורחק בצהוב שני ואדום. ההרחקה שיבשה לחלוטין את המערך היפואי. אופיר חיים נאלץ להסיט את סולי צמח לעמדת המגן השמאלי. המהלך יצר יתרון ברור לקריית גת במרכז ומדקה זו ואילך שחקני יפו בעיקר רצו אחרי הכדור. 

רוסלן ברסקי , השחקן המצטיין של יפו היום ניסה לחפות על החיסרון בקישור עם משחק הקרבה אדיר אך זה לא הספיק ויפו נראתה דקות ארוכות חסרת אונים מול היריבה הדרומית. שחקני יפו נתנו את כל כולם וניסו לבטל את החיסרון המספרי ולחפש דרכים לכיבוש שער השיויון אך בפועל נדמה היה כי האורחים מחזיקים ביתרון של יותר משחקן אחד. 
בכל פעם ששחקן לבן קיבל את הכדור ראינו מיד התנפלות של מספר שחקנים צהובים. ההצטרפות מאחור הייתה איטית ובשורה התחתונה יפו כלל לא איימה על השער של בן ישי, שום איום במשך 90 דקות, ככה קשה מאד לכבוש.
קריית גת , לא עם משחק מבריק אך בהחלט עם כדורגל נכון ויעיל השיגה ניצחון חוץ יקר שעשוי להיות ההבדל בין שתי הקבוצות בסיום העונה , ההבדל בין המקום הראשון לבין עוד מקום בפלייאוף.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 1300 אוהדים ( 300 מקריית גת ) הגיעו לצפות במשחק שהוגדר על ידי רבים כמשחק העונה. כבר בפתיחת העונה סומנו שתי הקבוצות כמועמדות העיקריות לתפיסת המקום הראשון. השערות שהוכחו כנכונות לפי טבלת הליגה ערב המחזור. הפתיחה כאמור הייתה כולה צהובה. כדורים גבוהים עלו לרחבת יפו בניסיון לאיים על רז וחבריו. המון צהובים בחלק המגרש של יפו ובעיקר כדורים ארוכים של יפו קדימה בניסיון לעשות משהו בהתקפה. 

בדקה ה- 5 נשלח רבינוביץ' לרחבת קריית גת אך מצליח רק לגעת בכדור לפני שזה חומק לו ליד מסגרת שערו של בן ישי. בדקה ה- 7 יוצא אדלשטיין להתקפה באגף ימין  , נחסם על ידי מאור מרציאנו ונופל לדשא. שופט המשחק מחליט לשלוף למרציאנו את הכרטיס הצהוב , החלטה שתברר בהמשך כהרת גורל. 

בדקה ה- 11 עולה קריית גת ליתרון. אדלשטיין מתנהל עם הכדור באגף ימין וממרחק רב מרים כדור קשתי לרחבת יפו , מחג'נה לא משגיח על גורמזנו , רז יוצא בצורה רעה והחלוץ נוגח כמו גדול לרשת , 1-0 לקריית גת. 

יפו ניסתה להשוות קרגולה נשלח בדקה ה- 16 ובניסיון לעבור את שומרו היה בטוח כי זה נגע בידו ברחבה אך שופט המשחק הורה להמשיך. בדקה ה- 18 מזל גדול ליפו , טעות קשה של מחג'נה מובילה את הכדור לשלומי משה שנותר לבדו מול רז , משה בועט למסגרת אך רז בפעולה גדולה מציל שער בטוח. 
בדקה ה- 20 מכה קשה ניחתת על יפו. עבירה מאחור של מרציאנו מעט אחרי קו החצי בחלק המגרש של קריית גת מאלצת את שופט המשחק לשלוף לעברו את הצהוב השני והאדום. יפו נותרת בחיסרון מספרי בדקה מוקדמת מאד של המשחק וכשהיא מפגרת. תסריט שנשמע הזוי 20 דקות קודם לכן. מדקה זו הפכה המשימה של יפו לכמעט בלתי אפשרית. 

סולי צמח הוסט לעמדת המגן השמאלי וקריית גת השתלטה כליל על מרכז המגרש. היא הניעה כדור מאחור ללא הפרעה ויפו נראתה אנמית וללא פתרונות. בדקה ה- 26 חילופי מסירות של גורמזנו ועובדיה מסתיימת בהכנסת כדור של האחרון מקו שמאל לתוך הרחבה אך זוהר שמגיע מאחור בועט החוצה.
עד המחצית לא נרשמו מצבים מיוחדים , 1-0 לקריית גת במחצית.

סיקור המשחק - מחצית שניה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. על הדשא ראינו התעוררות מצד השחקנים של חיים. קנדיל עשה המון מהומות באגף ימין ויפו ניסתה להגיב. המצב הטוב ביותר הגיע בדקה ה- 58 כשברסקי בעט חזק מסף הרחבה והכדור הגיע לקרגולה שהמשיך עם הרגל למשקוף אך המהלך נעצר בטענת נבדל. 

בדקה ה- 60 נפצע רבינוביץ' בעיצומו של מיני לחץ יפואי לאחר שנפגע בעת מאבק ברחבת קריית גת בזמן הרמת קרן. רבינוביץ' נפצע בכתפו והוחלף בטל שמעיה. קריית גת ניסתה לצאת להתקפות מתפרצות ולמצוא את השני שיגמור את המשחק. 
עובד , גורמזנו ואדשלטיין הגיעו פעם אחר פעם למצבים מצוינים מול רז אך נכשלו והשאירו את יפו במשחק. כהן צדק הוחלף באסף לוי אך הקישור עדיין נראה חסר אונים מול האורחים מקריית גת. 

עומר פרץ נכנס בדקה ה- 82 במקומו של עלי מחג'נה ויפו עברה לשחק עם שלושה מאחור. במשך דקות ארוכות ניסתה יפו למצוא את השיויון. היא זכתה בכדורים חופשיים ובמספר קרנות אך שום מהלך לא הוביל למצב ממשי. 

קרגולה , שמעיה , פרץ ואסף הגיעו למצבי בעיטה נוחים אך משום מה לא בחנו את בן ישי. גם תוספת הזמן בת 6 הדקות לא עזרה ליפו למצוא את השער הנכסף , שער שעשוי להתברר בעוד מספר חודשים כהבדל בין עלייה לשנה נוספת בליגה א'.
 
יפו מפסידה את המשחק החשוב ביותר שלה עד כה ומאפשרת לקריית גת לברוח עד כדי 5 נקודות ממנה. בשלב זה המקום הראשון נראה רחוק מאד כשבקופה עדיין נותרו 21 נקודות. גם ההפסד היום לא ייקח מאופיר חיים ושחקניו את התקופה הנפלאה שלהם. כדורגל שובה עין , שערים יפים , משחק קבוצתי ורוח לחימה בלתי מתפשרת. 

אלו דברים ששום הפסד לא ייקח לחבר'ה הנהדרים האלו. ההפסד היום מאכזב עד כמה שיהיה וגורלי עד כמה שיהיה הוא עדיין הפסד רגיל במשחק שהיה שווה 3 נקודות. מצבה של יפו הורע ובנק הנקודות מצטמצם משבוע לשבוע. 
המקום הראשון כבר היה מעבר לפינה וכרגע הוא שוב נראה רחוק , רחוק לפחות כמו שנראה אז בסיום המשחק נגד נס ציונה , כשליאור זדה עוד היה על הקווים. אם כבר ליאור זדה , מאמן קריית גת חגג בסיום באופן שמתאים לאנשים שנהנים לנצח בעיקר בשביל להכאיב ליריב ופחות בשביל לשמוח עבור עצמם ועבור המועדון שלהם. 

זו תכונה שקיימת בדרך כלל באנשים/מועדונים קטנים שמתקשים להתעלות ופועלים נטו מתוך הרגש ולא מתוך ההיגיון וערכי הספורט. אני מניח שזדה מצטער על ההתנהגות ואני מניח שגם יש לו את הסיבות שלו להתנהגות הזאת. בסוף היום ,זדה מאמן קריית גת ואנחנו אוהדי מכבי קביליו יפו. 

מועדון אוהדים שנשבעו ללכת עד הסוף אחרי הקבוצה שלהם. בטוב וברע , בניצחונות ובהפסדים. יום שישי קרב חדש בתוך מלחמה ארוכה , במלחמה כמו במלחמה קשה לצפות את העתיד..

 

 

 

 


תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |