‏יום שישי ‏03 ‏מאי ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מפסידה למרמורק
מכבי יפו מפסידה למרמורק
מכבי יפו מפסידה להפועל מרמורק
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏21 ‏דצמבר ‏2013. צילומים: אתר גולר1
מכבי יפו-הפועל מרמורק
מכבי יפו-הפועל מרמורק
שתף |
 
מחזור 12 - תקציר וידאו וסיקור המשחק
מכבי יפו 0 - הפועל מרמורק 1
20.12.13

צפו בתקציר הוידאו: (צילום:שלמה ורסנו)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


בדקה ה- 89 חשבנו כולנו כי משחק הבכורה של אופיר חיים כמאמן הקבוצה יסתיים בתוצאת תיקו ששיקפה את מהלך הכוחות במשחק אך מרמורק ודרור ויצמן חשבו אחרת ובדקה ה - 90 עלו ליתרון וחזרו הביתה עם כל הנקודות.
יפו מתדרדרת למקום התשיעי בטבלה ולאחר הניצחונות של בית"ר כפר סבא ונס ציונה היא גם צריכה להתחיל ולהסתכל למטה , התחתית מתקרבת. לאופיר חיים נכונה עבודה רבה..

אף אחד ביפו לא ציפה להוקוס פוקוס. אופיר חיים עשה שני אימונים בלבד עם שחקניו ועדיין לומד את הסגל שלו. היום במשך 90 דקות נלחמו שחקני יפו ונתנו את כל מה שיש להם , זה אמנם לא הספיק כדי להשאיר את הנקודות בבית אך זה כן דבר שראוי וצריך לציין. היכולת המקצועית? דלה , דלה מאד. גם אופיר חיים מתחיל להבין שהסגל שקיבל לידיו הוא סגל מוגבל , לא מאוזן ועם הרבה מאד סימני שאלה.

עומר פרץ , השחקן שאמור היה להוביל את המועדון( ! ) העונה נותר מחוץ לסגל , במאזנו של השחקן אגב 181 דקות בלבד מאז התחילה העונה. חסרונו של אלון רבינוביץ' שנפצע אמש באימון מבליט יותר מכל את חוסר האיזון בסגל של הקבוצה, בלעדיו יפו נראתה אנמית מאד וחסרות מעוף ומהירות בחלק הקדמי. הספסל? מעולם לא נראה דל יותר , שום שחקן שיכול לעלות ולשנות משחק , מעט מאד אפשרויות אמיתיות למאמן. המון עבודה מצפה למאמן החדש שלבטח יבצע מספר שינויים בסגל בשבועות הקרובים, כמובן בהתאם לאילוצים.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
הפועל מרמורק הגיעה היום לשכונת התקווה ממרומי הטבלה וכשהיא נמצאת בכושר הטוב ביותר בליגה. ארז בנודיס שקיבל לידיו את הקבוצה במצב רגיש ייצב את השורות ומריץ את מרמורק חזק בצמרת. הפועל מרמורק לא הפגינה עליונות על מכבי קביליו יפו ולא הייתה ראוייה לניצחון אך בשונה מיפו היא ידעה לעקוץ ברגע הנכון ולקחת את כל הקופה. 
ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה- 14 אז בסיומו של מהלך כדורגל יפה הניף כהן צדק את רגלו ומ 20 מטרים שלח כדור חזק שלא מצא את המסגרת. מרמורק ניסתה לצאת קדימה עם מישל רוס המצוין שבדקה - 16 מנצל איבוד כדור יפואי ומסף הרחבה שולח כדור שטוח שחומק לו ליד עמוד השער. 

מאמן יפו אופיר התעקש ששחקניו ינסו להניע כדור ובכל פעם שנשלח כדור ארוך מההגנה לעבר ההתקפה הוא גער בשחקניו. יאיר כהן צדק ורוסלן ברסקי ניסו להגיע לאחור ולקבל את הכדור לרגליים אך התקפת יפו נראתה אבודה ואורי קרגולה תוסכל ונשמר נהדר על ידי הגנת מרמורק. מאיר דרעי ומאור קנדיל ניסו לעבוד באגפים אך לא הצליחו לייצר מצבים עבור עצמם או עבור חבריהם. 

בדקה ה- 22 שוב ניסיון של יאיר כהן צדק למצוא את השער מסף הרחבה אך הכדור לא מוצא את המסגרת. במחצית הראשונה המשחק התאפיין בעיקר בעמידה טקטית וסגירות נהדרות של שתי הקבוצות וכמעט ולא נרשמו מצבים ליד השערים. 0-0 בסיום מחצית חלשה.

סיקור המשחק – מחצית שניה
יפו עלתה ללא שינויים בהרכבה למחצית השנייה אך כן עם שינוי במערך. אופיר חיים וויתר על משחק האגפים שלא הוכיח עצמו ב 45 הדקות הראשונות ועבר למערך של 4-4-2 ששונה לעתים ל 4-5-1 עד לכניסתו של חן מלכה. קנדיל הוסט למרכז ודרעי זז קדימה. כהן צדק שיחק מאחורי קרגולה ולעתים חזר אחורה כדי לקבל את הכדורים לרגל. המגמה על הדשא נמשכה. שחקני יפו בראשותו של סולי צמח ( משחקו הטוב העונה ) המשיכו להלחם על כל כדור.
שחקני מרמורק לחצו מצוין את שחקני יפו והובילו למספר איבודי כדור. הגנת יפו הייתה טובה ושוב אורי קרגולה היה בודד מדי בהתקפה. 

יאיר כהן צדק ניסה פעם אחר פעם למצוא בכדורים ארוכים את החלוץ אך זה נסגר היטב ולא יכל להושיע. אופיר חיים ביצע חילוף בדקה ה- 60 כשכניס את חן מלכה במקומו של מאיר דרעי. בשלב זה נוצר חור בהגנה בצד שמאל ומאור מרציאנו מצא עצמו פעם אחר פעם לבד מול שני שחקנים אדומים כשהעזרה מהקישור לא מגיעה.

יוסי אמר מגינה הימני של מרמורק ניצל זאת כדי לתקוף והגביה מספר כדורים מסוכנים מאד. אחד מהם בדקה ה- 70 כמעט הסתיים ברשת אך עלי מחג'נה הרחיק מהקו נגיחה טובה של חנן פדידה. בדקה ה - 74 התקפה ראשונה טובה של יפו מסתיימת בבעיטת יעף של רוסלן ברסקי ששולח כדור חזק מסף הרחבה אך גלברט האורח הודף לקרן.

בדקה ה- 77 היה זה תורו של חן מלכה לסכן את השער לאחר שהקשר חלף על פני שחקן מרמורק ושלח כדור מעניין לעבר השער אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 80 מכניס כהן צדק מסירה טובה לקרגולה שמצליח לעצור על החזה כשמאחוריו שחקן מרמורק , קרגולה ניסה להסתובב על שומרו ולבעוט אך ניפק כדור חלש שלא באמת סיכן את השער.

מרמורק התחילה לחפש את שער הניצחון. שחקניה יצאו קדימה יותר מאשר בדקות קודמות , בנודיס הכניס למשחק את דרור ויצמן במקומו של חנן פדידה , גם מישל רוס השחקן הטוב ביותר של האורחים קיבל את המנוחה. ואז בדקה ה- 90 כשכולם כבר ציפו לתיקו השיגה מרמורק את השער היקר.

ערבוביה ברחבה , שחקני מרמורק מנסים לבעוט פעם אחר פעם , הגנת יפו מתקשה להרחיק והכדור מגיע לרגלו של ויצמן שמ 3 מטרים דוחק לרשת , 1-0 הפועל מרמורק. זו הייתה גם תוצאת הסיום.
 
דקות ארוכות לאחר השריקה האחרונה חגגו שחקני מרמורק עם הקהל הנהדר שהגיע מרחובות. בנודיס ושחקניו ממשיכים בקצב צבירת הנקודות המרשים והם מרוחקים נקודה אחת בלבד ממוליכת הליגה , שאפו. יפו רושמת הפסד ליגה שני רצוף ונקודה אחת מ 12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים.

יפו מתדרדרת למקום התשיעי בטבלה ולאחר הניצחונות של בית"ר כפר סבא ונס ציונה היא גם צריכה להתחיל ולהסתכל למטה , התחתית מתקרבת. לאופיר חיים נכונה עבודה רבה וסביר להניח שכבר בימים הקרובים משהו ביפו יצטרך לזוז , בהתאם לבקשות של המאמן וליכולות של הנהלת המועדון.

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ליגה כדורגל יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |