‏יום חמישי ‏02 ‏מאי ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  ניצחון יקר למכבי יפו
ניצחון יקר למכבי יפו
המשחק הבא יתקיים באילת
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שני ‏25 ‏מרץ ‏2013.
מכבי מנצחת את ב"ש
מכבי מנצחת את ב"ש
שתף |
 
מחזור 14 - 24.3.13
מכבי קביליו יפו - 3, מכבי באר שבע - 1


בכל עונה גדולה של קבוצה, עונה שמסתיימת באליפות, עליית ליגה או כל הישג משמעותי אחר ישנו רגע אחד ,אחד יחיד ומיוחד בו אתה פשוט יודע שעברת בהצלחה את נקודת האל חזור ויהיה קשה עד בלתי אפשרי להחזיר אותך אחורה. מכבי קביליו יפו עושה היום ניצחון ליגה ענק ומנצלת עד תום את איבוד הנקודות של חברותיה לצמרת.  6 מחזורים לסיום העונה. 3 נקודות מפרידות בין מכבי קביליו יפו לבין המקום ממנו עולים לליגה השנייה בישראל. מדי עונה במהלך שלושת העונות האחרונות ראינו את יפו מגיעה לבאר וברגע האמת פשוט לא מצליחה לשתות ממנו. 
ממלאת את הדלי ואז בועטת בו. 
מכבי קביליו יפו משיגה ניצחון יקר ומנצלת את הפסדיהן של הפועל קטמון ובית"ר כפר סבא כדי לשפר עמדות בצמרת. החבורה של זדה נראית נחושה מתמיד להשיג את מטרתה ולהשלים מהפך בצמרת הליגה. המשחק ביום חמישי באילת מקבל היום משמעות אחרת.


היום , בפעם הראשונה מזה זמן רב יפו שותה מהבאר ומצליחה להרים את הדלי המלא. נכון , עוד מוקדם מאד לתפור את החליפות אבל בואו נודה על האמת. מכבי קביליו יפו היא הקבוצה שנמצאת בפורמה הטובה ביותר בליגה. 

היא נמצאת במומנטום אדיר ובעוד יריבותיה לצמרת הגיעו לשיאן במהלך העונה וכעת חוות את הירידה התלולה מטה יפו עדיין בדרכה לשיא. היא עדיין מטפסת מעלה וטרם מימשה את הפוטניצאל שלה. איזה מזל שיש לה עוד 6 משחקים כדי לעשות את העבודה ולהוכיח שהיא ראוייה להיכנס לליגה הלאומית מהדלת הראשית.

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
כ- 600 יפואים הגיעו היום בשעה 15:30 לאיצטדיון העירוני בחולון על מנת לצפות בשחקניהם במשחקם החשוב נגד מכבי באר שבע. ליאור זדה עלה בהרכב שהפתיע רבים מאוהדי הקבוצה כשבחר להשאיר על הספסל את אלמוג בוזגלו וסוהיב פריג'. 

זו הייתה הפעם הראשונה העונה שיפו עלתה לשחק עם קשר אחורי אחד, סולי צמח. שאר השחקנים היו שחקנים בעלי אוריינטציה התקפית. אסף לוי, יאיר כהן צדק, נוי ויצמן, צ'יקו דננבאום ויניב דוד. 
הפתיחה הייתה מהוססת מאד עבור יפו שנכנסה באיטיות רבה למשחק. ההזדמנות הראשונה הייתה שייכת לאורחים מבאר שבע שזכו בבעיטה חופשית מרחק 18 מטרים משערו של למל. בעיטה מצוינת של ליאל זגורי הולכת לחיבורים אך למל בפעולה מצוינת מתעופף ומציל את יפו מספיגה. יפו החלה להתעורר כשיאיר כהן צדק מנסה לקחת פיקוד ולהחיות את משחקה. בדקה ה- 8 בסיומה של התקפה טובה מגיע הכדור לנוי ויצמן שמסף הרחבה בועט כדור שפוגע בשחקן צהוב וכמעט חודר לרשת אך השוער הבאר שבעי מזנק היטב וקולט את הכדור. 

שחקניו של אהוד כחילה הסתגרו במהלך רוב דקות המחצית הראשונה וניסו להפתיע את יפו בהתקפות מתפרצות אך ההגנה בראשותם של סבג ועמיאל הייתה מצוינת ובלמה כל ניסיון שכזה. בדקה ה- 14 מצב מצוין ליפו. 

כהן צדק מוסר נפלא לדננבאום שמתקדם ושולח כדור חזק שפוגע בשחקן באר שבע וכמעט חודר לרשת , רק קרן ליפו. בדקה ה- 20 שוב כהן צדק בתפקיד המוסר, הפעם הוא מוסר מצוין לאסף לוי שמניף את רגלו מסף הרחבה ושולח כדור חזק שחולף לו סנטימטרים ממסגרת השער. יפו המשיכה לנסות ולפרוץ את ההגנה הבאר שבעית דרך בעיטות ממרחק ובדקה ה- 34 היה זה יאיר כהן צדק שקיבל את הכדור מרחק 22 מטרים משער האורחים ושלח כדור חזק שלא מצא את המסגרת. בדקה ה- 40 מכניס כהן צדק כדור גדול לרחבת באר שבע לשם מסתנן סולי צמח שמוצא עצמו מול השוער האורח אך זה יוצא מהר וקולט את הכדור. בדקה ה -44 מצליחה יפו לעלות סוף סוף ליתרון. מאור מרציאנו הפעלתן שבילה המון דקות בחלק מגרשה של באר שבע מקבל את הכדור בשמאל , מנסה למצוא חבר ברחבה אך הכדור ששולח פוגע בשחקן צהוב וחודר לרשת , 1-0 מצוין למכבי קביליו יפו בדקה קריטית. 1-0 למכבי קביליו יפו עם סיום המחצית הראשונה.

סיקור המשחק - מחצית שניה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. פתיחת המחצית השנייה הייתה כל כולה של האורחים מהדרום. יפו באופן בלתי מוסבר נסוגה לאחור ופשוט הזמינה התקפות. הצהובים מבאר שבע החזיקו יותר בכדור , נטלו את היוזמה ולפחות ב 10 הדקות הראשונות של המחצית הפעילו לחץ כבד על שערה של יפו. לאחר שעברה דקות אלו בהצלחה החלה יפו לצאת קדימה עם יותר שחקנים וחזרה לשלוט בשדה. סולי צמח , בעוד משחק ענק מוכיח כל פעם מחדש את חשיבותו במערך היפואי. 

הקשר הנפלא שם את הלב על המגרש והיום לא איבד אפילו כדור אחד והצליח לחלץ את יפו מהמון מצבים לא נעימים. בדקה ה- 60 מכניס זדה למשחק את אלמוג בוזגלו במקומו של יניב דוד. בדקה ה - 63 מזל גדול ליפו לאחר שרון למל יוצא נפלא אל חלוץ באר שבע ומצליח להוציא את הכדור מרגליו. זדה הבין שהוא חייב שער נוסף והכניס למערכה את סוהיב פריג' במקומו של דננבאום. יפו הפכה מסוכנת מאד ויצאה מהר מאד קדימה. בדקה ה- 70 מוסר ויצמן כדור מצוין לבוזגלו שנותר לבדו מול השוער אך זה בועט רע ולא מוצא את המסגרת. 

בדקה ה- 72 מראה סוהיב לכולם מדוע הוא נחשב לשחקן הטוב ביותר בליגה. הקשר היפואי לוקח את הכדור בחלק המגרש של יפו , עובר 3 שחקנים ומ-18 מטרים שולח כדור אדיר שנעצר רק בקורה ,איזה מהלך גדול. 

זדה ביצע את החילוף השלישי והכניס למשחק את משה ביטון במקומו של יאיר כהן צדק. יפו נותרה עם שני קשרים וארבעה שחקני התקפה בדקות בהן היא מוליכה וחייבת לשמור על היתרון היקר. זדה יכל להכניס למערכה את יוני תורג'מן אך בחר להכניס דווקא חלוץ. מבולבלים? גם אנחנו. 
בדקה ה- 76 הוכיח החילוף של זדה את עצמו, ובענק. התקפה נהדרת של יפו מצד ימין מסתיימת במסירה גדולה של משה ביטון לעברו של סוהיב שמול השוער אינו מתבלבל , 2-0 ליפו , שער מצוין של סוהיב ובישול גדול של ביטון. הקהל היפואי בטירוף. אופוריה ביציעי חולון. מאות היפואים שרו שירים שהזכירו את העליות מליגה ג' וליגה ב' , המשחק באילת מקבל פתאום משמעות אחרת. 

שוב משחק מכריע באילת. אבל זה עדיין לא נגמר. בדקה ה- 80 חוזרת באר שבע למשחק ממש משום מקום. נגיעת יד של שחקן יפואי ברחבה לא מותירה ספק לשופט המשחק שמצביע על הנקודה הלבנה. ליאל זגורי לא מתבלבל וקובע 2-1 . אהוד כחילה מאמן באר שבע מקבל תיאבון ומכניס שחקן התקפה על חשבון שחקן הגנה. 

יפו מתחילה לחשוש שמא תאבד את היתרון היקר. אבל שחקני מכבי קביליו יפו כמו שנכתב קודם הגיעו היום בשביל לשתות מהבאר , וכך עשו. בדקה ה- 87 נגמר הסיפור של המשחק. 

סוהיב פריג' בעוד מהלך מפרפר את הגנת באר שבע בקו שמאל , מוסר מצוין לביטון שמתוך הרחבה מרים את הראש ומוצא את ויצמן , זה לא מתרגש , עוצר ושולח כדור מדויק לפינת השער , 3-1 גדול למכבי קביליו יפו. עד הסיום ניסתה יפו להגדיל את התוצאה , אסף לוי כמעט עשה זאת בדקה ה- 90 , בוזגלו החמיץ ממצב בטוח מול השוער וגם משה ביטון היה קרוב מאד לכבוש בתוספת הזמן. בסיום 3-1 ענק למכבי קביליו יפו שמתקרבת בצעדי ענק למקום הראשון בליגה.

מכבי קביליו יפו משיגה ניצחון יקר ומנצלת את הפסדיהן של הפועל קטמון ובית"ר כפר סבא כדי לשפר עמדות בצמרת. החבורה של זדה נראית נחושה מתמיד להשיג את מטרתה ולהשלים מהפך בצמרת הליגה. המשחק ביום חמישי באילת מקבל היום משמעות אחרת. ממשחק חשוב הוא הופך למשחק קריטי שניצחון בו הוא קריטי לקראת ההמשך.  

הקהל שהיה היום באיצטדיון בחולון חווה רגעים מוכרים מעונות קודמות. רגעים של אופוריה , רגעים בהם חשנו כי את מכבי קביליו יפו אף אחד כבר לא יעצור. אבל עלינו לזכור , ליגה א' דרום היא ליגה הפכפכה ובלתי צפוייה. ראינו זאת בכל אחת מהעונות האחרונות. יפו חייבת להישאר עם רגליה על הקרקע , להגיע צנועה לכל משחק ולנסות להמשיך במסע המרשים לעבר הליגה הלאומית. אנחנו האוהדים חייבים להמשיך לתמוך , ללוות את הקבוצה ולהאמין שזה אפשרי. 

בואו נגיע בהמונינו לאילת ביום חמישי ונעשה לנו חג. 28.3 14:45 באיצטדיון באילת.
 

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו   כדורגל ביפו   ליגת כדורגל  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |