‏יום שני ‏29 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  ניצחון למכבי יפו על שעריים
ניצחון למכבי יפו על שעריים
מכבי יפו מנצחת 3:4 במשחק דרמתי
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏23 ‏פברואר ‏2013.
אוהדי מכבי יפו
אוהדי מכבי יפו
שתף |
 
ניצחון ביתי למכבי יפו על מכבי שעריים  3:4.
ליגה א דרום (2012-13)
סיקור המשחק - מחזור 20
שישי, 22 פברואר 2013 - 14:00

אולי לכבוד חג הפורים קיבלנו היום חתיכת משחק בין מכבי קביליו יפו למכבי שעריים וזכינו ללא פחות מ 7 שערים והרבה דרמה. לאחר שבשבוע שעבר הייתה יפו הקבוצה שהוליכה בביטחה ולבסוף חזרה הביתה בידיים ריקות היום זכתה יפו לחוות את ההרגשה ההפוכה והצליחה להפוך פיגור בן שני שערים לניצחון ליגה חשוב מאד. 

צריך לומר את האמת , יפו לא שיחקה כדורגל היום היא רק ניצלה עד תום את המתנות שהעניקה לה הגנת שעריים. במצב של 3-1 לאורחים מרחובות הצליחה יפו לנצל טעות קשה בהגנה על מנת לצמק ולחזור למשחק , בשבוע שעבר הייתה זאת בת ים שכבשה שער מצמק במצב של 2-0 ממש משום מקום והסוף ידוע.  
כדורגל זה כנראה בעיקר משחק של מומנטום.
 
ליאור זדה שינה כיוון היום בעת קבע את ההרכב שיעלה לכר הדשא. הוא שם דגש על מהירות בהתקפה. בוזגלו וסוהיב השחקנים המהירים בקבוצה שיחקו באגפים והחליפו מקומות כל הזמן ויניב דוד הזריז פתח באמצע ושיחק כחלוץ יחיד. יפו הצליחה להביך פעם אחר פעם את הגנת שעריים האיטית והלא מסודרת והגיעה להמון מצבים בתוך הרחבה. 

חוליית ההגנה שחסרה היום את רון למל המורחק ומאור מרציאנו המוצהב רושמת משחק פושר עם 3 כדורים ברשת. זדה חייב יהיה למצוא פתרונות על מנת לשפר את משחק ההגנה הכולל של הקבוצה , לספוג 7 שערים בשני משחקים זה הרבה בשביל קבוצה שמתיימרת להתמודד על הכרטיס ללאומית.
לאחר שבשבוע שעבר הייתה יפו הקבוצה שהוליכה בביטחה ולבסוף חזרה הביתה בידיים ריקות היום זכתה יפו לחוות את ההרגשה ההפוכה והצליחה להפוך פיגור בן שני שערים לניצחון ליגה חשוב מאד.

 
סיקור המשחק - מחצית ראשונה 
כ- 600 אוהדים , 100 מהם משעריים הגיעו היום לחולון ובהחלט זכו לקבל משחק כדורגל שמצדיק את הכסף אותו שילמו. הפתיחה הייתה צבועה כולה בצבע הכחול של שעריים לאחר שזו עלתה ליתרון מהיר. יאיר אזולאי משתלט על כדור שפוגע בשחקן יפו לאחר בעיטה חופשית ובלי לחשוב פעמיים שולח בעיטה חזקה מ- 16 מטרים היישר לרשת , נהרדע שכנראה לא ראה את הכדור נשאר תקוע וראה את הכדור מפרפר ברשת , 1-0 לאורחים. 

יפו ניסתה לצאת מההלם ובדקה ה- 8 כמעט חזרה למשחק. התקפה מצוינת מאגף ימין הסתיימה בכניסתו לרחבה של פריג' שקיבל את הקרדיט בהרכב הראשון אך הקשר נבלם על ידי הגנת שעריים. בדקה ה- 10 חוזרת יפו למשחק. אלמוג בוזגלו שאת הדיבור עליו נרחיב בהמשך חטף כדור מהגנת שעריים שעט קדימה ובתזמון מדויק מסר נפלא ליניב דוד שמול שער חצי חשוף לא התבלבל 1-1 בחולון , בישול ענק של אלמוג בוזגלו , איזה יופי.
יניב דוד,צילום:אתר גולר 1
יניב דוד,צילום:אתר גולר 1
 
חזרתו של המגן גיא שוסט הזכירה לכולם כמה הוא היה חסר בשבוע שעבר. המגן היה היו מהמצטיינים בשדה. כל יציאה שלו קדימה זה מלאכת מחשבת , היום סידר המגן אינסוף מצבים לחבריו ובהיעדרו של מרציאנו באגף שמאל הסתמכה יפו בעיקר על אגף ימין כדי לנסות ולמצוא את הרשת. בדקה ה- 17 פורץ המגן לרחבת שעריים , עובר את שומרו ומוסר לבוזגלו שממצב מצוין ברחבה נבלם ממש ברגע האחרון ולא מצליח לבעוט לשער. 

שוסט ובוזגלו המשיכו להיות הצמד החם של יפו כשבדקה ה- 20 מקשית הראשון כדור מעניין לשני אך שוער שעריים יוצא טוב ולוקח את הכדור. יפו המשיכה להיות טובה יותר ומסוכנת יותר ובדקה ה- 21 בסיומה של התקפה מנסה סוהיב את כוחו בבעיטה חזקה מסף הרחבה אך לא מוצא את מסגרת השער. בדקה ה- 22 מעביר שוסט מסירה מצוינת לאורך קו ימין לבוזגלו שרואה נפלא את אסף לוי שמצטרף מהקישור וזה מעמדה נפלאה ברחבה בועט למסגרת אך שוער שעריים מזנק טוב ומציל שער בטוח, התקפה טובה מאד של הלבנים. 

אסף לוי שפתח היום בקישור הגיע ללא פחות מ 4 מצבי כיבוש נפלאים , פעם אחת המשקוף עצר אותו ובשאר הפעמים היה זה השוער  או שחקני ההגנה שבלמו אותו , אין ספק כי ההצטרפות של הקשר להתקפה היא מצוינת והוא מצליח למצוא את המקומות הנכונים כדי להימצא חופשי ברגע המסירה , היום היה חסר לו קצת ריכוז על מנת לסיים את המשחק עם לפחות שער אחד. 

שוסט המשיך להיות דומיננטי מאד ובדקה ה- 25 מצא עצמו לבדו ברחבה מול שוער שעריים אך כנראה נלחץ מהמעמד ובעט החוצה. אגף ימין של יפו לא הפסיק לעבוד ובדקה ה- 30 היה זה בוזגלו שהעביר כדור גדול מאגף ימין לעברו של לוי ששוב הגיח מאחור אך לא הצליח למצוא את המסגרת. יפו לחצה על מנת למצוא את השני והצליחה כאמור להביך פעם אחר פעם את הגנת שעריים. בדקה ה - 31 יוצאת שעריים למתפרצת עם ארבעה שחקנים על 2 אך סבג בפעולה גדולה עוצר את המתפרצת ומציל את יפו ממצב בבעייתי . יפו יוצאת מיד קדימה , דוד מוסר נפלא לסוהיב שמכניס כדור נהדר לבוזגלו שבועט לשער אך שוער שעריים מציל את קבוצתו. 

בדקה ה- 38 בסיומה של התקפה היה זה ברקוביץ שנבלם על ידי הגנת שעריים רגע לפני שהוא מוצא את הרשת . יפו פשוט שיחקה ברחבת שעריים והייתה חייבת לכבוש את שער היתרון. ואז כנגד מהלכי המשחק דווקא שעריים מצאה את הרשת. ברק ורד החליט להניף את רגלו ומ 35 מטרים שלח טיל לרשת , 2-1 לשעריים, איזה משחק.
 שופט המשחק שרק למחצית ושחקני יפו ירדו מאוכזבים מאד לחדר ההלבשה.
צילום:אתר גולר 1
צילום:אתר גולר 1
מחצית שניה - מהפך
אל המחצית השנייה עלתה יפו עם שינוי אחד בהרכבה. ליאור זדה החליט להכניס לשדה את יאיר כהן צדק במקומו של ליעד ברקוביץ, אסף לוי הוסט מעט אחורה לעמדה אותה מילא ליעד. כהן צדק שלא מקבל קרדיט בשבועות האחרונים נראה דרוך מאד לפני כניסתו ואכן היה נהדר על הדשא. שעריים פתחה את המחצית בהתלהבות , יפו טרם הסתגלה לשינוי בהרכב ובמהלך בזק ניצלה זאת שעריים כדי לכבוש את השלישי. 

בור ענק במרכז המגרש הוביל למתפרצת של שעריים בסיומה כבש משה זמירו את השלישי של קבוצתו , 3-1 לשערים. ברגע זה דבר אחד היה ברור , או ששעריים תכבוש את הרביעי ותחסל את המשחק או שיפו תצליח להתרומם מהקבר עם שער מצמק. שעריים ניצלה את ההלם בשורות יפו והייתה קרובה לכבוש את הרביעי אך שחקני יפו עמדו בפרץ. 

בדקה ה- 50 חוזרת יפו למשחק שוב בזכות מתנה ענקית משוער שעריים. סוהיב פריג' נשלח לרחבת שעריים , שוער שעריים אלון סהר יוצא לעברו אך במקום להרחיק מסתבך והכדור פוגע בפריג' ששם את רגלו ומגיע ליניב דוד שנותר חופשי מול שער ריק ולא התקשה למצוא את הרשת , 3-2 ויפו שוב בחיים. 

הקהל החל להתעורר, שעריים נלחצה ויפו לחצה בכל הכח על הגז. כהן צדק ניווט את משחקה יפו , קיבל את הכדור לרגל והכניס המון שקט וביטחון במשחק הקבוצה. 7 דקות חולפות ויפו מצליחה למצוא את השיוויון. כדור גדול של סולי צמח מעל כל הגנת שעריים מוצא את יניב דוד שמשתחל בין שני שחקני שעריים משתלט באופן מבריק על הכדור ושולח אותו לרשת , 3-3 ענק בחולון ושער גדול של יניב דוד.
 
רגע לפני שער השיוויון תיכנן זדה להכניס את משה ביטון. זדה לא שינה את התכנון שלו בעקבות שער השיוויון ושלח למערכה את משה ביטון במקומו של פריג'. פריג' לא הציג היום משחק גדול אך סוף סוף קיבל את המקום בהרכב. אין ספק שעוד כמה משחקים בהרכב יחזירו את השחקן ליכולת הטובה והמוכרת שלו , פריג' חייב לקבל ביטחון וקרדיט כדי שיפו תוכל לקבל אותו "מוכן" לקרבות המכריעים שלה בפלייאוף בהנחה שהיא אכן תגיע אליו. בדקות אלה החלה שעריים לצאת קדימה ולחפש שער שיחזיר אליה את יתרונה. בדקה ה- 62 שורה של בעיטות נבלמות על ידי שחקני יפו ונהרדע קולט את הכדור. בדקה ה- 68 מוצאת יפו את שערה הרביעי ומשלימה את המהפך. סולי צמח מוסר ליאיר כהן צדק שמרים את הראש ושולח כדור גאוני לאלמוג בוזגלו המהיר שרואה את שוער שעריים יוצא לעברו ולא מתבלבל, הוא מכניס את רגלו ברגע המתאים ומגלגל את הכדור לרשת , 4-3 ענק למכבי קביליו יפו , בישול גדול לכהן צדק ושער שכל כך מגיע לאלמוג בוזגלו מהמצטיינים של יפו היום. הקהל היפואי בטירוף , תוך 18 דקות כובשת יפו שלושה שערים והופכת את הקערה על פיה. עד הסיום עמדה יפו בפרץ והצליחה לשמור על היתרון החשוב , 4-3 בסיום.

סיכום - לקראת משחק קריטי
מכבי שעריים הפסידה היום את המשחק יותר מאשר יפו ניצחה אותו. כמובן שזה לא מעניין את מכבי יפו שעשתה את המוטל עלייה,  ניצלה את הטעויות של שעריים עד תום ולקחה את כל הקופה. לגבי ההמשך? זה כנראה לא יספיק. ההגנה? ספגה היום שלושה שערים אך זה לא שמישהו משחקני ההגנה לא היה טוב היום. משחק ההגנה של כל הקבוצה צריך להשתפר. ההתקפה היפואית מלאה בכישרון והיא כנראה תמשיך לעשות את העבודה.
 
יפו שפתחה את המחזור כשהיא במקום השביעי נשארה אמנם במקום השביעי כשהיא עם 31 נקודות אך יש לה משחק חסר. המשחק , שיתקיים ביום שני הקרוב ה 25.12 בשעה 14:00 יהווה ללא ספק צומת קריטית בעונה של יפו. מעבר לעובדה שזהו קרב צמרת עם הקבוצה מהמקום השלישי זהו משחק שעשוי להחזיר את יפו לחמיישיה הראשונה או במקרה של הפסד או תיקו להשאירה מחוץ לפלייאוף.

צפו בתקציר הוידאו (צילום: שלמה ורסנו)

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ליגה כדורגל ביפו   קהילה ביפו   ספורט ביפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |