|
|
|
|
יום שיא 2009 |
השבוע התקיים במכללה האקדמית ת"א יפו יום שיא של ילדי עמותת חינוך לפסגות. |
מאת: מערכת הפורטל
יום רביעי 24 יוני 2009.
|
|
|
הילדים חוגגים במכללה האקדמית |
|
|
|
dir="rtl"> במסגרת יום השיא התקיימה תערוכה של 19 דגמים אדריכליים של ארמון המלך קונגולו, אשר יצרו ילדי עמותת "חינוך לפסגות".
dir="rtl">הדגמים הוצגו במסגרת אירוע הגמר של פרויקט שנתי עליו עבדו ילדים בכיתות ה', בקורס ייחודי בתחום המתמטיקה האדריכלית.
dir="rtl">הרקע לפרויקט: המלך ביקש להכשיר את אזרחי הממלכה (התלמידים עצמם), להיות האדריכלים שיבנו עבורו את הארמון היפה ביותר.
dir="rtl">
dir="rtl">הדגמים אשר תוכננו ונבנו על ידי הילדים, מבוססים על כללי שטח והיקף שנקבעו מראש והם הדגמים שזכו בתחרויות מקדימות במרכזי חינוך לפסגות ברחבי הארץ, מתוכם נבחר הדגם המנצח.
dir="rtl"> גודל הדגמים הממוצע - רוחב ואורך מטר, גובה חצי מטר. הם עשויים מחומרים שונים כגון: עץ, פוליגל, קרטון וקלקר.
dir="rtl">
dir="rtl">כמו כן, במסגרת יום זה נערכה בנוסף תחרות גמר בנושא חשיבה וידע, בה השתתפו נציגים מכיתות ג' ועד ז' אשר זכו בתחרויות המקדימות במרכזים.
dir="rtl">התחרות מסכמת את הלמידה השנתית של העמותה בתחומים הנוגעים לידע כללי וכישורי שפה.
dir="rtl">
dir="rtl">עמותת "חינוך לפסגות" מעניקה לכ-1,500 ילדים תכנית לימוד והעשרה הכוללת 16 שעות שבועיות אחה"צ למשך 10 שנים, בהן ניתן דגש על פיתוח פוטנציאל והגעה למצוינות בתחומי לימוד מגוונים ועשייה חברתית.
dir="rtl"> העמותה פועלת לצמצום פערים ולשוויון הזדמנות להצלחה ומפעילה 21 מרכזים ברחבי הארץ.
dir="rtl">הנחיית התלמידים ניתנת באמצעות כ-450 סטודנטים מקבלי מלגות שעוברים הכשרה לימודית.
dir="rtl">
dir="rtl">מרבית תלמידי העמותה מסיימים את לימודיהם עם ממוצע בגרות מעל 90, והישגיהם המרשימים הם דוגמה לכך שיצירת מוטיבציה ללמוד ולהשקיע מניבה תוצאות מרשימות.
dir="rtl">
|
|
תגיות:
ילדים ביפו
המכללה האקדמית של ת"א יפו
|
|
|
|
|
|
מבצע איסוף תחפושות לפורים
|
|
|
מרכזי למידה במרכזים הקהילתיים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום |
|
|
? |
? |
? |
? |
? |
? |
? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|