עם כל הכבוד לגישה הזאת והחיבור לטבע, עושים פה עוול רציני לילד. ללכת לפי הקצב שלו זה לפעמים להגיע למצב שהילד בכיתה ב' ועוד לא שולט באלף בית כשאחרים כבר קוראים ספרים בגיל הזה, ובתקופה כמו שלנו טכנולוגית זה פשוט אסון, אז נכון שכל אחד מחליט על הילדים שלו אבל צריך לשלב, גם אהבה לטבע וגם הישגים בלימודים, זה לא בושה.
תגובה חדשה
3. עם כל הכבוד והכיף
סועאד, יפו, (24/03/2011)
אבל אתם חיים בללה לנד צודקת הפולנייה מספר 2
תגובה חדשה
4. אוהבים אתכם!(לת)
J, יפו העתיקה, (25/03/2011)
תגובה חדשה
5. למגיבים 2 ו-3: מה הקשר בין ללכת לפי הקצב לקריאה ?
גיל, השרון, (31/03/2011)
מדברים כאן על ילדים בגיל הגן. בישראל עדיין מקובל שלומדים לקרוא בכיתה א'. תנו לילדים ליהנות מהילדות שלהם.
תגובה חדשה
6. תשובה מנומקת לגיל
אימא שיודעת , (31/03/2011)
הילדים שלומדים בגנים עירוניים רגילים מגיעים כבר לכיתה א' מוכנים עם האותיות והמספרים כך שמיד הם מתחילים ללמוד לקרוא בקצב מהיר. מי שלא מגיע מוכן עלול לפגר. אין לי בעיה עם אנתרופוסופי אבל נוצרת בעיה במעבר לבית ספר רגיל. מישהו צריך להתגמש. או שהגנים בארץ לא ילמדו הכנה לכיתה א' שנותנת פור רציני על ילדים אחרים, או שיהיו יותר ויותר בתי ספר אנתרופוסופים כך שלא תהיה בעיה עם המעבר. כרגע, כשיש מעט מאוד בתי ספר כאלה וגם הם רק צומחים, אני מעדיפה לרשום את הילדה לגן רגיל לצערי, כדי שלא תיתקל בבעיה של פיגור בהמשך.
תגובה חדשה
7. חמש שנים על מיכאל
יפית, תל אביב, (31/03/2011)
עברו בריקודים ושירים והגיע הזמן ללמוד. צריך לדעת מתי לעשות קאט ולהושיב את הילד גם אם זה מצריך התמודדות כי משום מה, באמת, הוא בא לו להמשיך לשיר ולרקוד. מי אוהב ללמוד? זה מאמץ את הראש. כל הגישה שילד לא צריך להתאמץ היא לא נכונה בעיניי.
תגובה חדשה
8. מחזירים את התקווה....
אורה, מתחם נגה, (06/04/2011)
מרגש, מקסים ומעורר תקווה גדולה שלצערי כל פעם חוטפת מכה....הייתי שמחה אפילו לקחת חלק בפרוייקט. אשמח לבקר ולבדוק האפשרות הזאת..
כל טוב!
אורה