‏יום ראשון ‏28 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  חשבון הנפש זועק לשמים
חשבון הנפש זועק לשמים
התיקו מול קריית גת הוא הפסד למכבי יפו. שום תירוץ בעולם אינו מתקבל ולא יניח את דעתם של האוהדים, שמבחינתם המשחק היה חייב להסתיים בניצחון
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏19 ‏פברואר ‏2011. צילומים: Jimflong
התפאורה הייתה מושלמת
התפאורה הייתה מושלמת
שתף |
 
התפאורה הייתה מושלמת. יציעים מקושטים, ילדים לבושים לבן, צעיפים ודגלים מתנופפים לכל עבר. כ-1200 אוהדים גדשו את יציעי המגרש בחולון ועודדו כבר כחצי שעה לפני תחילת המשחק. 

השחקנים הטו מבטיהם בהשתאות ליציעים כבר בחימום והכול היה מוכן לחגיגת כדורגל שתסתיים בניצחון יפואי. אך הקבוצה של עופר ראובן שוב שלחה את אוהדיה הביתה, כשהם שבורים וכעוסים. חשבון הנפש אותו צריכים לבצע המאמן ושחקניו זועק לשמים.

מכבי קביליו יפו הפסידה 1-1 נגד מכבי קריית גת. שום תירוץ בעולם אינו מתקבל ואינו יניח את דעתם של אוהדי קביליו יפו, המשחק היה חייב להסתיים בניצחון.

לאורך כל המשחק שלטה יפו במגרש והגיעה לאינספור מצבים, אך מה כל זה משנה אם בפועל הצליחה יפו לכבוש רק שער אחד וגם הוא מבעיטת עונשין מ-11 מטרים?

גם השער החוקי שנפסל ליפו במחצית הראשונה, לא מקל ולו באחוז אחד על תחושת המועקה והכעס. ליפו היו את כל הכלים לנצח את מכבי קריית גת והיא שוב מעדה בביתה ולעיני הקהל שלה.
את המשחק בחרו ראובן ועוזרו סקחפי לפתוח עם שלושה קשרים בעלי אוריינטציה הגנתית. לא פעם, בעיקר בפתיחת המשחק, נראה משחק ההתקפה של יפו תקוע אל מול הצפיפות של האורחים.

במחצית השנייה, לאחר כניסתם של עידן דוד ושימי ביטון במקומם של יניב עמיאל וחיים סבי, השיגה יפו שליטה מלאה במגרש והפכה כל התקפה לאיום ממשי על שערה של קריית גת.
סוויב פרג' המהיר היה המצטיין בשדה. הקשר לא נח לרגע, הטריד בכל מהלך את הגנת קריית גת, סיפק מסירות נהדרות לחבריו ואף היה מעורב במהלך שהוביל לשער השוויון.

פתיחת המשחק הייתה שקולה ולאף קבוצה לא נרשם איום על שער היריבה. לאחר דקות הפתיחה המאוזנות, החלה יפו להשתלט על המשחק כשהיא מנסה לפרוץ את הגנת האורחים בעזרת משחק התקפה סבלני וחכם.

בדקה ה-10 חולף מרציאנו על פני שומרו באגף ימין ושולח בעיטה שפוגעת בשחקן קריית גת וכמעט חודרת לרשת.
בדקה ה-12 היה זה שוב מרציאנו הפעלתן שהכניס מהירה מצוינת מאגף שמאל ומצא את דודי ביטון ברחבה, אך בעיטתו של החלוץ נבלמת מצוין על ידי שחקן צהוב.
לבליץ היפואי על שערה של קריית גת היה מחיר במשחק ההגנה והעורף היפואי היה פרוץ למתפרצות. בדקה ה- 57 טועה אגסי טעות גדולה לאחר שאינו מרחיק בזמן והכדור מגיע לאסף כהן המסוכן, שמתוך הרחבה שולח טיל למשקוף, מזל גדול ליפו

דווקא כשהיא מציגה כדורגל טוב וכשנדמה היה שהיא משתלטת על המשחק, ספגה יפו את המהלומה הכואבת. בדקה ה-19 יוצאת קריית גת למתפרצת קטלנית באגף שמאל שמסתיימת במסירת רוחב מצוינת לאסף כהן, שמול אבי יחזקאל לא התבלבל ושלח את הכדור בעוצמה לרשת, 1-0 למכבי קריית גת.

בדקה ה-26 זוכה יפו בכדור חופשי מרחק 20 מטר אלכסונית לשער מצד שמאל. את הבעיטה לוקח חן מלכה שמחפש את השער, אך רואה את שוערה של הקריה נוגע בכדור ומוציא לקרן.
שחקני מכבי יפו מתווכחים עם השופט
שחקני מכבי יפו מתווכחים עם השופט
בדקה ה-28 מרים ליעד ברקוביץ כדור טוב מאגף שמאל ומוצא את ראשו של דודי ביטון שנוגח למסגרת, אך שוב השוער באינסטינקט נהדר הודף לקרן.

יפו המשיכה לתקוף בחמת זעם ובדקה ה-29 חן מלכה בפעולה נהדרת שורף את קו ימין ומשאיר כדור טוב לדודי ביטון שמעמדה נוחה ברחבה בועט כדור רע.
בדקה ה-30, לאחר רצף של התקפות יפואית, משחרר סוהייב כדור אדיר מ-25 מטרים למשקוף השער.

דודי ביטון שארב לכדור החוזר, מגיע ראשון ובעזרת ניתור מתוזמן מצליח לנגוח מעל השוער ולתוך הרשת. שופט המשחק החליט לפסול את השער על אף שעוזרו לא הרים את הדגל.

יש לציין כי ביטון לא נגע כלל בשוער בעת ניתורו לעבר הכדור, טעות ענקית של שופט המשחק.
שחקני קריית גת החלו לשחק בצורה אגרסיבית ובזבזו זמן רב בשכיבה על כר הדשא. בדקה ה-40 היה ליעד ברקוביץ שניסה את מזלו מ-16 מטרים וכמעט מצא את הרשת לאחר שבעיטתו פגעה בשחקן אורח ולא הייתה רחוקה מלחדור לרשת.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


בתוספת הזמן של המחצית עוד מצב נהדר ליפו למצוא את השוויון.
סוהיב פריג', המצטיין בשורות יפו, מהתל בשומרו באגף שמאל ומוסר נפלא לברקוביץ שמהרחבה בועט לשמים. 1-0 למכבי קריית גת בסיום המחצית.
אוהדי הקבוצה ליוו את ירידת שחקני יפו לחדר ההלבשה בעידוד ומחיאות כפיים.

מאמני יפו החליטו לבצע שינוי כפול כבר במחצית והכניסו לכר הדשא את עידן דוד ושימי ביטון. סבי חיים ויניב עמיאל הפצוע פינו את מקומם.

את עמדת המגן הימני תפס סולי צמח ואילו אל עמדת הבלם הוסט יניב סבג.
עם החילופים המתבקשים עברה יפו לשחק במערך התקפי יותר והגבירה את הלחץ על שערה של קריית גת. בדקה ה-46 מחמיצים ש.ביטון, עידן דוד וחן מלכה באותה התקפה ומטריפים את אוהדי יפו ביציעים. עידן דוד שנכנס לעמדת "השחקן החופשי" נע בכל מקום מגרש והוסיף המון למשחק היפואי.

בדקה ה-52 מתבטא הלחץ במצב מצוין. סוהיב בסיומה של פעולה גדולה, מכניס כדור מצוין לדודי ביטון שעובר את שומרו ברחבה ומוסר לשימי ביטון שמול חצי חשוף אינו מצליח לכבוש, לא ייאמן. דקה חולפת וסוהיב בבעיטה מסוכנת מ-16 מטרים מפספס רק במעט את מסגרת השער. לבליץ היפואי על שערה של קריית גת היה מחיר במשחק ההגנה והעורף היפואי היה פרוץ למתפרצות. בדקה ה- 57 טועה אגסי טעות גדולה לאחר שאינו מרחיק בזמן והכדור מגיע לאסף כהן המסוכן, שמתוך הרחבה שולח טיל למשקוף, מזל גדול ליפו.

בדקה ה-58 לאחר עוד התקפה לבנה, היה זה חן מלכה שקיבל את הכדור על סף הרחבה בצד ימין, הטעה את שומרו ובעט כדור שחמק בסמוך לקורה.
בדקה ה-60 שוב טעות של כפיר אגסי מובילה להתקפה מתפרצת, אך אבי יחזקאל הודף את ניסיון הבעיטה של האורחים. בדקה ה-62 מתחיל סוהיב בעוד פעולה גדולה לאחר שעושה ככל העולה על רצונו באגף שמאל ומוסר נפלא לדודי ביטון, החלוץ מחפש את חבריו בכדור קשתי לרחבה, אך מסירתו נבלמת בנגיעת יד של אחד משחקני קריית גת, פנדל ליפו.
היציעים מקושטים בלבן
היציעים מקושטים בלבן

כשהמתח ביציעים מגיע לשיאו, ניגש המחליף עידן דוד לנקודה הלבנה ובקור רוח גדול שולח את הכדור לרשת, 1-1 מוצדק מאין כמוהו בחולון וטירוף ביציעים.
דווקא לאחר כיבוש שער השוויון, נעלמה יפו למספר דקות ולא ניצלה את המומנטום כדי לכבוש את השער השני. בדקה ה-73 משתלט אגסי על כדור חוזר לאחר קרן ומתוך הרחבה בועט אך היישר לידיו של השוער. בדקה ה-76 הייתה צריכה יפו לעלות ליתרון. ריג' בפריצה אדירה על לא פחות מ 4\3 מגרש מוסר כדור רוחב לעברו של שימי ביטון הפנוי שגולש לעבר הכדור, אך מפספס לאכזבת האוהדים היפואים. יפו לא ויתרה והמשיכה לחפש את שער הניצחון כשהיא משתמשת רבות בסוהיב המהיר ומרציאנו הפעלתן.

חן מלכה שקיבל כדורים רבים בעמדות מסוכנות בדקות האחרונות של המשחק, לא בעט מספיק לשער וגם כשבעט לא מצא את המסגרת.
עד הסיום המשיכה לתקוף יפו אך גם 6 הדקות שהוסיף השופט לא עזרו לה כדי למצוא בפעם השנייה במשחק את הרשת. בסיום 1-1 מאכזב מאוד מבחינת מכבי קביליו יפו.
מכבי קביליו יפו מאבדת גובה בצמרת ויורדת למקום החמישי בטבלה.

בני אילת שהקדימה את יפו בשלוש נקודות לפני המשחק, הגדילה את הפער ל-5 והתבססה במקום השלישי. עירוני נתיבות על פניה חלפה יפו במחזור הקודם בזכות יחס שערים עדיף, ניצחה ותפסה את המקום הרביעי כשהיא מקדימה בשתי נקודות את יפו.

על אף התוצאות הללו, התוצאה המדאיגה ביותר מגיעה דווקא מטייבה, שם ניצחה הפועל כפר שלם והתקרבה ליפו עד כדי 2 נקודות. בשבוע הבא כזכור, תתארח יפו בשכונת התקווה בקרב חזיתי נגד כפר שלם על המקום החמישי, ממנו עוד ניתן להגיע לפלייאוף.



גם כפר יונה מהמקום השישי השיגה ניצחון חשוב והתקרבה עד לכדי 4 נקודות ממכבי קביליו יפו. בעוד שבועיים תתארח כפר יונה אצל יפו.
הבשורה הגרועה ביותר מגיעה מהמגרש בחולון. שם ראינו את מכבי קביליו יפו ביכולת טובה, אך לא תכליתית. עופר ראובן ועוזרו חייבים לתפוס כיוון ומהר.

לא ייתכן שבמשחק בחוץ השקמה יפתח המאמן בהרכב התקפי יותר מזה שפתח במשחק הבית נגד קריית גת הצנועה. לא ייתכן שישנם שחקנים שמקומם בהרכב מובטח ללא קשר ליכולתם על הדשא. מדוע לא לפתוח את המשחק עם אותו מערך שסיים אותו? סגלה של מכבי קביליו יפו אינו נופל מאף סגל בליגה, למעט אולי הפועל ירושלים אך בפועל, על הדשא, נתון זה אינו בא לידי ביטוי. 

מכבי קביליו יפו חייבת לשמור על מקומה בפלייאוף לפני שהיא מפנטזת על שיפור עמדות.
תוצאה לא טובה במשחק הליגה בשכונת התקווה בשבוע הבא עשויה להכניס את הקבוצה לסחרור שלילי שעשוי להסתיים באיבוד המקום בפלייאוף העליון. גם בשבוע הבא נתייצב כולנו מאחורי הקבוצה והשחקנים בתקווה לשבת יפה הרבה יותר.

תגיות:   כדורגל ביפו   11 הנסיכים   מכבי יפו   יפו TV  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |