‏יום שישי ‏03 ‏מאי ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  פביאן הולך הביתה
פביאן הולך הביתה
תוצאת תיקו שנייה ברציפות למכבי יפו גרמה למאמן הקבוצה להתפטר בסיומו של המשחק נגד הפועל מרמורק
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏01 ‏ינואר ‏2011. צילומים: שובל
מאבדים נקודות
מאבדים נקודות
שתף |
 
מכבי קביליו יפו ממשיכה לאבד נקודות ולהתרחק מהמקום הראשון.
בפעם המי יודע כמה הוכיחה יפו כי היא אינה יודעת לשחק נגד קבוצות שסוגרות את המשחק. אל הרשימה המפוארת שכוללת את הפועל ערד, צפרירים חולון ועמישב פ"ת הצטרפה גם הפועל מרמורק. כל הקבוצות הללו, קבוצות תחתית לכל דבר, הגיעו במטרה להוציא נקודה ועמדו במשימה בהצלחה. נגדן הצליחה יפו לכבוש שער אחד בלבד ואיבדה 8 נקודות יקרות, יקרות מאוד.

במשחקה האחרון של יפו בשנת 2010 נפל דבר: עופר פביאן שזכה לגיבוי מההנהלה לאורך כל הדרך, לא סיפק את הסחורה והיה מספיק אמיתי כדי לשים את המפתחות בסיום המשחק ולהודות בכישלונו. פביאן נכשל בבחירת השחקנים ולא הצליח להנחיל את שיטת המשחק בשחקניו. ההרכב בו האמין פביאן ואיתו פתח את העונה השתנה לחלוטין במה שמעיד אולי יותר מכל על חלקו בכישלון.

במשך מחצית שלמה מיעטה יפו לסכן את שערה של מרמורק ונראתה אובדת עצות לנוכח הצפיפות שיצרה מרמורק בחלק מגרשה.

במשחקה האחרון של יפו בשנת 2010 נפל דבר: עופר פביאן שזכה לגיבוי מההנהלה לאורך כל הדרך, לא סיפק את הסחורה והיה מספיק אמיתי כדי לשים את המפתחות בסיום המשחק ולהודות בכישלונו
חן מלכה, מוביל הכדור הטוב ביותר של יפו והשחקן החשוב ביותר בקישור, נראה תקוע באופן תמוה באגף שמאל ובקושי נגע בכדור במשך כל המחצית. מוחמד חטארי שהיה לבדו, לא הסתדר עם השמירה המאסיבית עליו וההתקפה היפואית לא הצליחה ליצר אף מהלך התקפי ראוי. 

הרחקתו של סוהייב פריג' אשר היה השחקן הטוב ביותר בקבוצה, בדקה ה-45 יחד עם החלפתו של עידן דוד בסיום המחצית הראשונה, הותירו את הקבוצה ללא קישור התקפי והחלוצים חטארי ואברהם לא קיבלו כדורים. גם כניסתו של נתי בן אבו במקומו של יניב סבג הייתה מאוחרת מדי ולא מועילה, כי הקבוצה נותרה ללא אף שחקן יצירתי בחלק הקדמי מלבד חן מלכה שנקלע ליום חלש ואף נפצע בהמשך.

לא ברור מדוע במשחק נגד קבוצת תחתית אשר כבשה חמישה שערים בלבד עד כה יש צורך לפתוח עם שני קשרים אחוריים וחלוץ אחד בלבד. במחצית השנייה יכלה יפו לכבוש שער באחת מהתקפותיה הבודדות, אך לא השכילה לעשות זאת ונפרדה מעוד שתי נקודות יקרות במאבק על הכרטיס לליגה הלאומית.

כ-800 אוהדים הגיעו לחולון בתקווה לראות ניצחון יפואי לאחר תחושת ההחמצה איתה יצאו בשבוע שעבר מהאצטדיון ביבנה.

כבר מדקות הפתיחה ניתן היה להבחין בשיטת משחקה של הפועל מרמורק שלא התביישה להשאיר 8 שחקנים בחלק האחורי ולהשתמש בפרובוקציות רבות על מנת להוציא את יפו וקהלה מהמשחק.

דווקא מרמורק הייתה הראשונה להגיע למצב מסוכן כשבדקה ה-10 שולח אחד משחקניה כדור חזק ממפתן הרחבה ופוגש את משקוף שערו של בויטר. בדקה ה-15 פורץ סוהייב באגף ימין ומעביר מסירה טובה לעידן דוד, שמלב הרחבה אינו מצליח להשתלט על הכדור ומאפשר לשומרו להרחיק לקרן. 

בדקה ה-18 שוב פריג' מקבל את הכדור באגף ימין ומרים טוב לרחבה, שם נמצא סולי צמח שמעמדה נוחה בועט כדור חלש היישר לידיו של השוער. בדקה ה-25 שוב התקפה מאגף ימין מתחילה ברגליו של סוהייב אשר מעביר לחטארי שמוציא כדור מדויק לחן מלכה שבועט החוצה ולא מוצא את מסגרת השער. 

אוהדי הקבוצה אשר קיבלו את מבוקשם, יודעים כי ארבע הנקודות שמפרידות בין יפו למקום הראשון הם פער שניתן וצריך לסגור עד למחזור האחרון. המשימה מתחילה כבר מיום שישי הקרוב במשחק החוץ הקשה בנתיבות

בדקה ה-38 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 16 מטרים משערה של מרמורק. בני שרקט השמאלי לוקח את הבעיטה אשר עולה גבוה מעל השער. בדקות אלה התחמם המשחק ושחקני מרמורק הרבו לקבל כרטיסים צהובים על כניסות חריפות בשחקני יפו. בנוסף, לא שמרו שחקני מרמורק על ערך הספורטיביות, כשהחזירו ליפו כדור בצורה פרובוקטיבית אשר גררה תגובות מהיציע והלהיטה את הרוחות במגרש. 

בדקה ה-45 פוגע קשר יפו סוהייב פריג' ללא כדור בשחקן מרמורק ורואה מיד את הכרטיס האדום. 0-0 בסיום מחצית חלשה מאוד מבחינת יפו.

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס לכר הדשא מתי אברהם במקומו של עידן דוד. לא ברור מדוע התעקש פביאן לשמור את שני קשריו האחוריים צמח וסבג במשחק ולהוציא את דוד היצירתי אל הספסל. יפו פתחה לא טוב את המחצית השנייה ולא הצליחה להניע כדור בצורה רגועה ושקטה. 

הצפיפות בחלק המגרש של מרמורק הובילה את שחקני יפו להשתמש בכדורים ארוכים שלא מצאו את כתובתם. חן מלכה שהיה בודד בקישור ההתקפי, נתפס כל פעם במלכודות שהכינו לו שחקני מרמורק ואיבד כדור פעם אחר פעם. בדקה ה-65 נכנס למגרש מאור מרציאנו במקומו של מוחמד חטארי. חילוף לא ברור של עופר פביאן אשר פגע אנושות בחוד ההתקפה.

רק בדקה ה-70 מגיעה יפו למצב ראשון במחצית השנייה. בזבוז זמן מוגזם של שוער מרמורק עולה לקבוצתו ביוקר, לאחר ששופט המשחק פוסק על בעיטה חופשית מתוך הרחבה כששחקני מרמורק עומדים על קו השער. מתי אברהם במשחקו הראשון בקבוצה לקח את הבעיטה, אך מצא רק את עמוד השער. סולי צמח שהגיע ראשון לכדור החוזר החזיר את הכדור למרכז הרחבה, אך אף יפואי לא היה שם כדי לשים את רגלו והכדור יצא לחוץ. 

בדקה ה-77, לאחר ערבוביה ברחבת מרמורק, מגיע הכדור לסולי צמח שנותר לבדו מול שוער מרמורק, אך בעט רע ואפשר לשוער לקלוט את הכדור, לא יאומן!

בדקה ה-82 פורץ בני שרקט באגף שמאל ומרים כדור מדויק למתי אברהם שמתרומם טוב, אך מעמדה מצוינת נוגח את הכדור מעל השער, כמה חבל.

עד הסיום לא השכילה יפו לכבוש שער ניצחון ולא הייתה רחוקה לספוג באחת המתפרצות של מרמורק. בסיום 0-0 מאכזב מאוד מבחינת מכבי קביליו יפו.

תוצאת תיקו שנייה ברציפות ליפו שמתרחקת מהמקום הראשון. היכולת שהציגה הקבוצה במשחק בליגה נגד מרמורק מעלה סימני שאלה רבים בנוגע לסיכויי הקבוצה לקרוא תיגר על הפועל ירושלים. מהיום מקווים ביפו יוצא המועדון לדרך חדשה. הזעזוע בדמות עזיבתו של המאמן, מקווים בקבוצה, יוביל לכדור שלג חיובי שיעלה את הקבוצה בחזרה על דרך המלך.

אוהדי הקבוצה אשר קיבלו את מבוקשם, יודעים כי ארבע הנקודות שמפרידות בין יפו למקום הראשון הם פער שניתן וצריך לסגור עד למחזור האחרון. המשימה מתחילה כבר מיום שישי הקרוב במשחק החוץ הקשה בנתיבות. כולנו נהיה שם מאוחדים מאחורי הקבוצה ומאמנה החדש. נזכור כי המועדון היקר הזה הוא פרי עמלנו. נדאג לכך שיפו שלנו תיאבק עד השנייה האחרונה על הכרטיס הנכסף לליגה הלאומית.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  הגיע הזמן שילך הביתה עוד תיקו כזה ואבדנו (לת)
דרור, (03/01/2011)
 2.  איפה הוידאו?  (לת)
משה, יפו ג', (03/01/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |