‏יום חמישי ‏02 ‏מאי ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מתקשים לעלות על המסלול
מתקשים לעלות על המסלול
תיקו שלישי ברציפות למכבי קביליו יפו שמתקשה לחזור למסלול הניצחונות. הקהל מאבד סבלנות והמקום הראשון נשמט מהידיים
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏21 ‏נובמבר ‏2010.
סוויב פריג' בלט מעל כולם (צילום:שובל)
סוויב פריג' בלט מעל כולם (צילום:שובל)
שתף |
 
בפעם האחרונה שצמד המילים יפו וצפרירים הודפסו יחדיו על אותו נייר היה זה מזמן, מזמן מאוד...
אז זה קרה במסגרת משחקי הליגה הלאומית אי שם בעונת 1999/2000 ובמקרה היה זה גם משחקה האחרון של מכבי יפו לפני התפרקותה. 

גאון המיתולוגי זכה לארח את המשחק ואביבי זוהר האהוב היה זה שקבר את הכדור ברשת בדקה ה-82. יפו ניצחה, אנחנו שמחנו וזמן קצר לאחר מכן כבר לא היינו, לפחות הזיכרון האחרון שנשאר היה ניצחון מתוק על צפרירים חולון. 

ביום שישי, 11 עונות אחרי, שוב ראינו על הכרטיס מכבי יפו וצפרירים חולון. המגרש לא אותו מגרש וגם התפאורה מסביב קצת השתנתה, אבל אפילו אביבי זוהר היה שם ישוב ביציע הכבוד ונראה מהורהר לאורך כל המשחק.

אולי בהשראת השיחה שקיים השבוע מאמן יפו, עופר פביאן, עם בעלי הזכות במכבי קביליו יפו, עלה המאמן בהרכב שונה מזה אליו הורגלנו, התקפי ונועז יותר. בשורה חדשה עוד לא יצאה ואפילו למצבי כיבוש התקשינו להגיע, אך כולנו כבר הבנו שביפו 2010 זמן זה שם המשחק. הנה, בשבוע הבא כבר יש הזדמנות לתקן, משחק בית נגד עמישב.

המקום הראשון כבר לא שלנו ואם נגיד את האמת הוא לא באמת הגיע לנו. אולי עכשיו כשאנחנו מביטים מלמטה על המקום ממנו עולים ללאומית, דברים טובים יקרו ונזכה בצדק להתייצב שם למעלה.


כ-1000 יפואים שילמו 30 שקלים לכרטיס והתמקמו ביציעים השמאליים במגרש העירוני בחולון.
ההרכב יפואי שכלל קשר אחורי אחד + כל הכלים ההתקפיים של הקבוצה, נראה מבטיח טרם יציאת המשחק לדרך, אך שוב כמו בשני המשחקים האחרונים נאלצו אוהדי הקבוצה לחזור הביתה כשהם עצובים, כעוסים ובעיקר לא מרוצים.

צפרירים חולון אותתה ליפו כבר מהפתיחה שהיא ממש לא מתכוונת לשמש כתפאורה והציגה משחק אגרסיבי לצד מהלכים שקטים בחלק הקדמי.

בדקה ה-8 רושמת חולון החמצה גדולה. הרמה מצד שמאל מוצאת את שחקן חולון לבדו ברחבה מול עדי בויטר שמתעופף מצוין ומצליח להדוף בעיטה לא פשוטה לקרן. דקותיים חולפות ויפו מגיעה לאחד ממצביה הבודדים במשחק: סוויב פריג' שלא נח לרגע, פרץ באמנות באגף ימין והרים מדויק לדודי ביטון שנגח כדור קשתי שלא מצא את המסגרת. 

בשורה חדשה עוד לא יצאה ואפילו למצבי כיבוש התקשינו להגיע, אך כולנו כבר הבנו שביפו 2010 זמן זה שם המשחק. הנה, בשבוע הבא כבר יש הזדמנות לתקן, משחק בית נגד עמישב
בדקה ה-13 יוצאת חולון להתקפה מסודרת בסיומה מנסה אחד משחקניה את כוחו בבעיטה מ-18 מטרים, אך מוצא את בויטר במקום. בדקה ה-20 חוטף נתנאל בן אבו את הכדור על סף רחבת חולון, נכנס לרחבה וחייב למצוא בכדור רוחב את דוד או ביטון, אך מסירתו מורחקת לקרן ומצילה שער כמעט ודאי.

את הקרן מרים פריג' שמוצא את גיא סבח חופשי ומאושר ברחבת חולון, אך האחרון לא מצליח להשתלט על הכדור ומבזבז הזדמנות פז לעלות את יפו ליתרון.

הקישור היפואי נראה היום מפוזר ומבולבל. ניתן לשייך זאת להרבה דברים, אך כמובן שלשחקנים חלק לא קטן בכך. גיא סבח שתפקידו היה לנהל את משחקה של יפו, איבד כדורים רבים והתקשה בניהול המשחק. 

חן מלכה נחלש ככל שהדקות חלפו ולא הצליח להביא את יתרונותיו למגרש. לא ברור מדוע הקשר לא ירד אחורה פעמים רבות יותר, כדי להתחלק עם סבח בעוול של ניהול המשחק היפואי. עידן דוד שסוף סוף קיבל את החופש לנוע כרצונו בקישור, נראה אבוד ולא החלטי. ככה מכבי קביליו יפו לא יכולה לכבוש. 

בדקה ה-27 זוכה יפו בבעיטה חופשית ממרחק 22 מטרים משערה של חולון. חן מלכה לוקח את הבעיטה, אך לא מצליח להפתיע את שוערה של חולון שקולט את הכדור. 

המקום הראשון כבר לא שלנו ואם נגיד את האמת הוא לא באמת הגיע לנו. אולי עכשיו כשאנחנו מביטים מלמטה על המקום ממנו עולים ללאומית, דברים טובים יקרו ונזכה בצדק להתייצב שם למעלה
בדקה ה-30 מדייק סבח בכדור ארוך לעברו של ביטון שבנגיעה מכניס את מרציאנו לרחבה. המגן שהיה חייב למצוא במסירתו את אחד משחקני יפו שחיכו ברחבה, הוציא מסירה לא טובה שהורחקה לקרן. 
בדקה ה-40 מגיעה יפו למצבה הטוב במשחק: פריצה סוחפת של פריג' הכישרוני באגף ימין מסתיימת במסירה לעברו של נתנאל בן אבו שמעמדה נוחה ברחבה בועט חלש למרכז השער. 0-0 במחצית.

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא כל שינויים בהרכב וכך גם נראה משחקה: ללא כל שינוי. הקבוצה התקשתה לצאת קדימה בצורה מסודרת ומיעטה לאיים על שערה של חולון. 

בדקה ה-59 הוכנס למשחק יוני תורג'מן במקומו של גיא סבח. תורג'מן הצעיר היה נייד מאוד ומיעט לאבד כדורים. בדקות אלה התעוררה יפו ובעידוד הקהל החלה לשחק כדורגל טוב יותר. בדקה ה-63, לאחר התקפה יפה, זוכה יפו בבעיטה חופשית ממרחק 22 מטרים מהשער. 

חן מלכה לקח את הבעיטה, אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה-75 מוסר מלכה שמאלה לעברו של דוד שמרים מדויק ימינה לפריג' שממשיך בנגיעה לרחבה, אך הכדור המסוכן מורחק על ידי הגנת חולון. עד הסיום ניסתה יפו לסכן את שערה של חולון, אך ללא כל הצלחה. 0-0 בסיום.

תיקו שלישי ברציפות למכבי קביליו יפו שמתקשה לחזור למסלול הניצחונות. השחקנים נראים בלחץ ומתקשים בפעולות פשוטות. הקהל כבר מאבד סבלנות והמקום הראשון כבר נשמט מהידיים. 

המאמן מנסה וגם הוא, לפחות כמונו, רוצה מאוד לחזור ולנצח. עדיין ולמרות הכול, כולנו אוהדי ואוהבי הקבוצה. ניצחון קטן עשוי להיות התרופה לכל המצב הזה. בואו נקווה שהוא יגיע מהר, כבר בשישי הבא.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |