‏יום שני ‏29 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  אורנית מול מכבי יפו
אורנית מול מכבי יפו
קונצרט יפואי. זוהי ההגדרה המושלמת למה שזכו לראות היום אוהדי יפו הרבים שעשו את כל הדרך למגרש צר המידות באורנית.
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שישי ‏19 ‏דצמבר ‏2008. צילומים: אתר מכבי יפו
חגיגות במכבי קביליו יפו
חגיגות במכבי קביליו יפו
שתף |
הצלה יפה של השוער המחליף
הצלה יפה של השוער המחליף
תעודת כבוד למכבי קביליו יפו. זו לא רק התוצאה הגבוהה אלא הרבה מעבר לכך - זו העובדה שלמעלה מ 500 אוהדים נסעו את כל הדרך לאורנית, כשמראש הם יודעים שיעמדו (במקרה הטוב) למשך 90 דקות ושקרוב לוודאי יפספסו כמה שערים.
זו העובדה ששחקני יפו עלו לדשא ושיחקו כמו אריות , זו העובדה שכולם על המגרש ומחוצה לו עודדו את דודי ביטון ועזרו לו לצאת מהתקופה הלא טובה שעבר (כבש שלושער היום), זו העובדה שבסיום המשחק נשארו כל האוהדים במגרש התגודדו סביב אוטובוס הקבוצה ונתנו לשחקן שחקן כבוד של מלך לפני שעלה לאוטובוס, בשירות הלל ושמחה.
נראה היה שכולם חיכו להתפוצצות הזאת על מנת להשתחרר קצת ולהתפרץ. למען האמת, הגיע לנו.


בסיום המשחק נשארו כל האוהדים במגרש התגודדו סביב אוטובוס הקבוצה ונתנו לשחקן שחקן כבוד של מלך לפני שעלה לאוטובוס, בשירות הלל ושמחה.
נראה היה שכולם חיכו להתפוצצות הזאת על מנת להשתחרר קצת ולהתפרץ. למען האמת, הגיע לנו.
כבר מהפתיחה שלטה יפו במשחק ובדקה ה-1 שולח צחי ברקול את איציק ונטורה באגף שמאל. זה חודר לרחבה ומעביר כדור רוחב שמורחק ממש רגע לפני שהוא מגיע לזוהר קמינסקי.
בדקה ה-6 שוב היה זה איציק ונטורה שעורר מהומות ברחבת המארחים, כשהרים כדור לעברו של אורן בן לוי שעצר על החזה והתכוון לבעוט, אך לפני שהספיק הרחיקה הגנת אורנית את הכדור.
בדקה ה-9 זכינו לראות ניסיון כיבוש גם מצדם של המארחים, כשהתקפה מסוכנת שלהם הסתיימה בהחמצה גדולה.
בדקה ה-10 חוגגת יפו שער ראשון.
אורן בן לוי הפעלתן עובר את שומרו באגף שמאל ומרים כדור מדוייק לראשו של המגן הימני רמי לוז, שתמך בהתקפה. לוז - שמציג יכולת נהדרת מאז הצטרף לקבוצה, התרומם נהדר ושלח את הכדור לתוך הרשת. 1-0 לכחולים ואיזה שמחה ביציעים (לא בדיוק יציעים..מאחורי הגדרות...).
 

  תקציר המשחק באדיבות אתר "ליגה ליגה". לחץ וצפה בקטעי ליגה נוספים מתוך האתר.



הפועל אורנית לא התרגשה מספיגת השער וניסתה לכפות שיוויון מהר ככל האפשר,
בדקות 12 ,13 הגיעה אורנית לשתי מצבי בעיטה טובים, אך פעם אחת היה זה גבי שקלט את הכדור ופעם השנייה נשלח הכדור מחוץ למסגרת.

בדקה ה-16 מכפילה יפו את יתרונה. אביבי זוהר שקיבל כדור בתוך הרחבה נדחף ללא התייחסות מצד השופט והכדור הגיע לזוהר קמינסקי, שבעט היישר לקורה. על הכדור החוזר השתלט צחי ברקול שמ- 10 מטרים ומול שער כמעט חשוף שלח בקור רוח את הכדור לרשת. 2-0 ליפואים.
בדקה ה-25 מכניס אביבי זוהר כדור חכם לקמינסקי שרואה את השוער יוצא אליו, אך לא נבהל מתגבר עליו ומוכשל ע"י אחד משחקני אורנית, שופט המשחק שהיה נייד וקרוב לרוב האירועים פסק על בעיטת עונשין מ -11 מטרים אותה ביצע היטב אביבי זוהר והעלה את יפו ל 3-0 בדקה ה-26.
יפו לא נרגעה ובעידוד הקהל שהיה בטירוף המשיכה לתקוף ולשלוח המון שחקנים להתקפה.
בדקה ה-30 שולח צחי ברקול (שהיה פשוט ענק, כל הכבוד) את אביבי זוהר לתוך הרחבה,.
אביבי שהגיע למצב של אחד על אחד בעט בפעם הראשונה לגופו של השוער, אך היה המהיר ביותר להתעשת ומול שער חשוף גלגל את הכדור לרשת. 4-0 לכחולים הצוהלים.

עידן טוטח, האנרג'יזר הכחול, היה מצויין במרכז השדה כשסיכל פעמים רבות את קשרי היריבה והיה בכל מקום אפשרי במגרש. מגיני יפו בן לוי ולוז הגיעו לא פעם לתוך רחבת אורנית והציגו תמיכה מעולה בהתקפה. צחי ברקול  יחד עם אביבי זוהר הבלתי נלאה הפעילו את קמינסקי יחזקאל וונטורה כל העת ואף זכו לבונוס כשמצאו את הרשת כל אחד בתורו.
איציק לוי ושמעון ועקנין, יחד עם גבי בורשטיין המשיכו בעבודה השקטה והטובה שלהם מהמשחקים האחרונים.
חגיגת שערים דו ספרתית כזאת לא זכורה גם לותיקי האוהדים של מכבי יפו. היום היינו עדים לה במלוא הדרתה. יתרה מכך, היינו עדים לקונצרט שהיה מושלם בכל חלקיו הן מבחינת השחקנים והן מבחינת הקהל שהיה היום בשיאו.
בדקה ה-33 רואה אביבי את קמינסקי לבדו בצד ימין של הרחבה ושולח כדור מדוד לרגליו. קמינסקי שבעט בנגיעה מצא רק את הקורה.
דקה חולפת וקמינסקי מצליח לכבוש אך השער נפסל בטענת נבדל. אורן יחזקרל העביר כדור רוחב מדוייק לרגליו של קמינסקי שלא התקשה לכבוש מקרוב אך היה כאמור בעמדת נבדל.

יפו לא הסתפקה בארבעה שערים וקיוותה לכבוש עוד עד לסיום המחצית הראשונה.
בדקה ה-37 נשלח ונטורה באגף ימין חדר לרחבה ובעט חזק אך לגופו של השוער איציק חדד. רמי לוז שהשתלט על הכדור החוזר בעט חזק מ -16 מטרים אך החמיץ ממש במעט את מסגרת השער. שוער אורנית איציק חדד הרגיש ושמע טוב טוב לאורך 90 דקות את אוהדי יפו שדאגו לעמוד מאחורי שערו ב 2 המחציות ולזמר באוזניו. 4-0 לשחקניו של עופר ראובן במחצית.

עופר ראובן, שרוצה כל כך להחזיר את דודי ביטון לדרך המלך, בחר להעלותו עם פתיחת המחצית השנייה במקומו של אורן יחזקאל.
בדקה ה-51 פורץ אורן בן לוי לבדו באגך שמאל, חולף על פני מספר שחקני אורנית ומגיע למצב של אחד על אחד עם חדד, אך זה יוצא טוב והודף לקרן.
בדקה ה-55 מעביר צחי ברקול כדור לרמי לו שהמתין באגף ימין. לוז שהוכיח את יכולתיו ההתקפיות מוקדם יותר במשחק, חתך מצויין לאמצע תוך שהוא מהתל בשומרו והשאיר כדור גדול לדודי ביטון, שעשה את התנועה לתוך הרחבה. ביטון שהיה נתון תחת לחץ שומרו לא התרגש גם כשראה את חדד יוצא לעברו ושלח "קטנה" מעליו היישר לשיפולי הרשת. 5-0 ליפו וחשוב מכך - סוף סוף שער לדודי ביטון המתקאמבק.

בדקה ה-63 סופגת אורנית מכה קשה שמחמירה עוד יותר את מצבה. אביבי זוהר ששעט לבדו עם הכדור קדימה הבחין בשוערה של אורנית חדד יוצא לעברו וניסה להקשית מעליו. חדד שהיה מחוץ לעבור הניף את ידיו ונגע בכדדור מחוץ לרחבה. שופט המשחק שראה את הארוע שלף בנחרצות את האדום לחדד ושלחו למקלחת מוקדמת. את מקומו של חדד בשער תפס שחקן שדה עקב העובדה כי אורנית הגיעה למשחק ללא שוער מחליף.
בדקה ה-64 נכנס המצטרף החדש, מוטי פליטר במקומו של רמי לוז המצויין, שהשקיע מאמץ רב.
בדקה ה-68 שולח צחי ברקול את אביבי זוהר באגף ימין של ההתקפה. אביבי שהיה לבדו חדר בקלילות לרחבה ועל אף שהיה במצב בעיטה מצויין העדיף לפרגן לחברו דודי ביטון, שמסתבך מעט עם הכדור אך לבסוף שם את רגלו וכובש בבעיטת עקב יפה. 6-0 ליפו וצמד פרטי לביטון.

מילה על אביבי זוהר שמשחק ומתנהג כמו קפטן אמיתי נטול אגו, משמש ממש כמאמן נוסף על המגרש. גם בליגת העל יכולים ללמוד ממנו משהו על נשמה, הקרבה ואכפתיות, ממש סמל אמיתי.

ועוד שער למכבי יפו
ועוד שער למכבי יפו
אביבי המשיך להיות מעורב ברוב ההתקפות, תוך שהוא וברקול מנצלים את חולשת המארחים בדקות אלו באגף שמאל ההגנה.
בדקה ה-71 מקבל אביבי כדור מצויין מערן שמואל במרחק 25 מטרים מהשער, מתקדם באין מפריע עד לרחבה ומול השוער מוצא בקלות הרשת. 7-0 ליפו, שממש מתעללת בשחקני אורנית האומללים.
בדקה ה- 72 עולה לכר הדשא אור עוזר ,שחוזר לשחק סוף סוף לאחר פציעה לא קלה שעבר. עוזר החליף את איציק לוי, כיוון שאת משבצת המגן הימני אייש בדקות אלו מוטי פליטר הוותיק.
יפו לא הרפתה וחיפשה שערים נוספים.
קמינסקי שלא הצליח לכבוש אף לא שער מתוך השביעייה הראשונה. היה רעב ורצה מאד להיכלל ברשימת הכובשים. בדקה ה-78 חוטף קמינסקי את הכדור באגף ימין, עובר נהדר את שומרו, חודר לרחבה ומזווית קשה מפציץ את הרשת. 8-0 ליפו ושער ראשון במשחק לקמינסקי.
גם בשמיני לא עצרה יפו ובדקה ה-84 נכנס קמינסקי לרחבה תוך שהוא מוקף בשחקני אורנית, אך בעזרת כח רב הכניס את רגלו ושלח את הכדור לרש. ,9-0 ליפו וצמד לקמינסקי.
חשבתם שנגמר? טעיתם.
בדקה ה-88 נשלח ערן שמואל (שהחליף את ונטורה) באגף שמאל, התקדם מעט והרים כדור מצויין לראשו של דודי ביטון, שניתר היטב ושלח את הכדור בקשת לתוך הרשת.
10-0 גדול ליפואים. זו הייתה גם תוצאת הסיום.
חגיגת שערים דו ספרתית כזאת לא זכורה גם לותיקי האוהדים של מכבי יפו. היום היינו עדים לה במלוא הדרתה. יתרה מכך, היינו עדים לקונצרט שהיה מושלם בכל חלקיו הן מבחינת השחקנים והן מבחינת הקהל שהיה היום בשיאו.

מאות האוהדים שהגיעו לאורנית לא רצו שהמשחק ייגמר וגם לאחר שריקת הסיום המשיכו לשיר ולחגוג יחד עם השחקנים שהתרגשו מאד מהמחזה,כ ל הדרך לאזור המרכז נשמעו צפירות של אוהדי יפו תוך שהצעיפים מתנופפים מחלונות רכבם וחיוך גדול נמרח על פניהם.
לזה פיללנו כשהקמנו את מכבי קביליו יפו.
היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו!

בשורות מצויינות הגיעו גם מהמפגש של גדנ"ע עם יריבת יפו לצמרת בני שפי יהוד שסיימה את משחק החוץ שלה בתיקו 1-1 ולמעשה התרחקה מיפו ב 2 נקודות.
הצלע השלישית בצמרת קריית אונו גברה בביתה 5-0 על ביתר עזר"א ונצמדה ליפו עם 30 נקודות במאזנה.

תגיות:   יפו   מכבי יפו   כדורגל  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |