‏יום שלישי ‏19 ‏מרץ ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  תערוכת אמני ישראל מתאגדים
תערוכת אמני ישראל מתאגדים
המרכז לסיינטולוגיה מארח את אמני ישראל מתאגדים
 מאת: מרכז סיינטולוגיה יפו
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013.
תערוכה במרכז סיינטולוגיה יפו
תערוכה במרכז סיינטולוגיה יפו
שתף |
 
המרכז לסיינטולוגיה מארח את אמני ישראל מתאגדים
 
קבוצת אמני ישראל מתאגדים, קאופרטיב האמנים הראשון בישראל, ערך ביום שבת אירוע תרבות, אמנות ומכירה בתאטרון אלהמברה, משכנו החדש של המרכז לסיינטולוגיה, אשר אירח את האירוע.
 
האירוע, אליו הגיעו יותר מ-400 מבקרים ושוחרי אמנות, התקיים כיריית הפתיחה לפעילות הקבוצה שמונה כיום כבר כ-1000 אמנים. שלושים ושניים אמנים מתחומים שונים - ציור, פיסול, צילום, מוזאיקה ועוד - הציגו את יצירותיהם באודיטוריום המהודר של המרכז, תחת השחזור המדוייק של התקרה המקורית של התיאטרון המיתולוגי בו הופיע לראשונה המחזמר "קזבלן".

האווירה הייתה צבעונית ועליזה, בעזרתם של חברי צוות המרכז לסיינטולגיה ופעילי הקואופרטיב "אמני ישראל מתאגדים", ובראשם מייסדת הארגון, גב' שירי מאיר - הרוח החיה מאחורי האירוע וההתאגדות עצמה.
עוד נכח באירוע מר ראובן שבת, מייסד פורטל הספרות והשירה "בכיוון הרוח", עם סופרים ומשוררים החברים אשר הוזמנו על-ידו.
האמנים, אשר זכו לחשיפה ואף מכרו מיצירותיהם לבאים, הביעו שביעות רצון ושמחה על היוזמה הברוכה. אמנית אחת אף אמרה שפעילות הקבוצה גורמת לה לרצות ליצור כי היא רואה סיכוי ותכלית לעשייתה. 


ואלו האמנים אשר הציגו מיצירותיהם באירוע: אסנת פרי, אילן שניר, אילנה גיל, איש גורדון, אולגה ברמסון, אני קונפרטי, אסתר דרעי גמליאל, אשרי שרה, בתיה רגב, גיא רגב, גילה קנטי, דורית רוף, דניאל מויאל, הודיאל בן ענת אפריאט, ואדים רובינצ'יק, חנה מזרחי, ירדנה נסימיאן, כרמלה ברילינג, לאה הרפז, מאיר אבגר, מוטי פנחס, מירב גונן, מרינה ברנפיז, קרולינה גולדנברג, רבקה גלבוע, רבקה שפר, רוחלה פליישר, רחל קנופ, שולה רס, שושנה דונאיהו, שלמה דלל ונאוה קלוסקי.

שירי מאיר בירכה את המרכז לסיינטולוגיה ואת כל האמנים על אירוע מוצלח והסבירה: "המטרה שלנו כקבוצת אמנים לייצר לעצמנו את ההזדמנויות. מטרתינו היא להציג ולחשוף את יצירותינו בתערוכות, בגלריות בארגונים, בתיאטראות ובכל מקום שיש בו חשיפה לציבור, ואנו מקווים שנקבל עזרה מאירגונים ומוסדות שיכולים להקצות חללים לתצוגה. 
אנו ננסה להגיע לכולם: מלונות, משרדים ממשלתיים ומשרדים פרטיים, מוסדות, ארגונים ואוהבי האמנות שירכשו מאיתנו יצירות מיוחדות, ומקווים שנהפוך לכתובת לכל אוהבי האמנות".

קטלוג היצירות הראשון של "אמני ישראל מתאגדים" עומד לצאת שבוע הבא.
 

תגיות:   מרכז סיינטולוגיה יפו   אירועים ביפו   אמני ישראל מתאגדים   תערוכה ביפו   אמנות ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
הצלמניה-תערוכת מכירה ביפו
סלון יפו לאמנות מארח את חנות פופ אפ של הצלמניה
שבוע האיור ביפו 2018
מגוון תערוכות ומיצגים ברחבי העיר במסגרת שבוע האיור ת"א-יפו
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |