‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  טעם האהבה
טעם האהבה
על תהפוכות האהבה וחוזי נדל"ן
 מאת: אריה שפר
‏יום שלישי ‏12 ‏מרץ ‏2013.
טעם האהבה/אריה שפר
טעם האהבה/אריה שפר
שתף |
לאחר שנים של שיווק נכסים יפואיים יוקרתיים, החלטנו לפתוח סניף נוסף, גם הוא ביפו אמנם, אך הפעם במיקום שונה מאד: עמוק בשדרות ירושלים – מעוז העממיות המקומית.
בשבועות הראשונים הצטרפתי לסוכנים בסניף השדרה, חוויתי חתך אוכלוסייה אותו כמעט ולא פגשנו קודם לכן על שלל הדמויות הצבעוניות שזרמו לסניף החדש.
בסגנונו הנמרץ התביית רוברטו תוך פחות משבוע ימים על דירת שיכון נאה, סגר בישיבה נלהבת אחת מחיר ותנאי תשלום במזומן, ורק התעקש על תאריך פינוי מוקדם, עקב נישואיו הקרבים לאהובתו. העסקה זרמה במהירות הבזק ומיד לאחר החתימה הבטיח רוברטו לשלוח לי הזמנה לחתונתם, שיהיה בה "הבשר הכי טוב שהכנסת בתוך הפה בכל החיים שלך".

רוברטו החביב נכנס לסניף המושקע והמעוצב, מתפעל במבטא דרום אמריקאי חם ממראה עיניו: "אתם כמו מקום הכי מודרני באמצע של דיזנגוף" החמיא בחיוך ענק וריש מתגלגלת, שלוב ידיים עם בלונדינית יפיפייה וזוהרת בשנות העשרים לחייה, שניכרו בה אצילות מלידה ושנים של פינוק, אותה הציג כאשתו לעתיד - אירנה.

עיסקה מהירה - בנדל"ן ובאהבה
רוברטו הגיע בגפו לארצנו מארגנטינה לפני מספר שנים, לקח את החיים במקום החדש ברצינות הראויה והקים בעשר אצבעותיו עסק קטן ומצליח ליבוא ומכירת מוצרי בשר איכותיים, כולל שירותי ברביקיו וקייטרינג. כעת, משחסך סכום ראוי, החליט לרכוש דירת שלושה חדרים בשדרות ירושלים בתקציב של כמיליון ₪, בה יבנה את קנו עם חברתו מזה שלושה חודשים וארוסתו הטריה –אירנה הצעירה והיפה.

בסגנונו הנמרץ התביית רוברטו תוך פחות משבוע ימים על דירת שיכון נאה, סגר בישיבה נלהבת אחת מחיר ותנאי תשלום במזומן, ורק התעקש על תאריך פינוי מוקדם, עקב נישואיו הקרבים לאהובתו. העסקה זרמה במהירות הבזק ומיד לאחר החתימה הבטיח רוברטו לשלוח לי הזמנה לחתונתם, שיהיה בה "הבשר הכי טוב שהכנסת בתוך הפה בכל החיים שלך".
אני שקעתי בקידום הסניף החדש ודי שכחתי מהעניין, אלא שחודש מאוחר יותר התקשר אלי קולגה וביקש לשתף פעולה במכירת  אותה הדירה בדיוק, במכירה דחופה. התקשרתי מיד לרוברטו לברר את פשר העניין.

הסתבר שאביה של אירנה הגיע מספר ימים לפני החתונה, מבקר לראשונה בחייו במזרח התיכון. הנוצרי האדוק מצא את בתו האהובה מוקפת ביהודים, ערבים, מלחמות ואי וודאות בלתי נגמרת. ההמולה הדביקה בארצנו, ההתנהלות הקולנית והסגנון הסחבקי המקומי, הלכו ובנו בלב האב חרדה גדולה לשלום ילדתו, עד שיומיים לפני החתונה פקעו עצביו והודיע לה שכל התכניות מבוטלות, רכש בבהילות זוג כרטיסים והחזיר אותה הישר הביתה - למוסקבה.

חתונה - היתה או לא היתה?
רוברטו השבור גילה לי כי ברוב אבירותו וכאות לאהבתו הבוערת, עוד הספיק להעביר את מחצית הדירה על שמה כמתנת כלולות וכעת קיבל מכתב מעורך דין מקומי, הדורש לשלם לה את שווי זכויותיה בנכס לאלתר. בתמימותו כי רבה לא ערער רוברטו על הדרישה, אך העדיף לבקש ממתווך אחר לבצע את המכירה עבורו, כדי שיוכל להותיר את התקרית המעליבה מאחוריו, ללא עדים לגאוותו הרמוסה.
הזמנתי את רוברטו השבור והנסער לפגישה, הצעתי שלא יוותר בקלות אלא ינסה לפחות להציל את דירתו ומיהרתי להפגישו עם עורכת דין המתמחה בדיני אישות שתדאג לזכויותיו, ואכן, למרבה המזל זכה רוברטו לשמור על הנכס שרכש זה עתה ויצא מההרפתקה הנמהרת בעור שיניו,תוך תשלום פיצוי נמוך יחסית, כשהוא מאושר ואסיר תודה.
חודשים מספר עברו והזמנה חדשה לחתונת רוברטו נחתה במשרדי. אותו מקום, אותו רוברטו ורק הכלה – הפעם מבנות ארצנו. מובן שלא החמצתי את האירוע. רוברטו קיבל את פני באותו חיוך ענק ובחיבוק חם, מבשר לי בלחישה על ברית מילה עתידית.

החתונה היתה מושלמת, הזוג ובני המשפחה הסתובבו מאושרים עד הגג, והחתן לקח אותי יד ביד לוודא שאטעם מכל סוגי הבשר שהוכנו באהבה רבה, בהתאם להוראותיו המדויקות, בדוכני הגריל הפזורים סביב.
רוברטו, כמו תמיד, אמר את רק אמת -  היה זה הבשר הטוב ביותר שנכנס לפי מעולם.

תגיות:   סיפורי נדל"ן   אריה שפר   נדל"ן הים התיכון   נדל"ן ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
גנב על הגג/סיפור נדלן
משפצים? מדדו בעצמכם וחסכו אלפי שקלים!
היסטוריה מפוארת כזמר מזרחי
לפעמים החיים סוגרים מעגל, בזמן ובמקום הנכון. סיפור נדל"ן חדש
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |