‏יום רביעי ‏17 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  לילות יפו - מופעי מוסיקה בגן הפסגה
לילות יפו - מופעי מוסיקה בגן הפסגה
מופעי מוסיקה בגן הפסגה-הכניסה חופשית
מופעי מוזיקה ביפו
מופעי מוזיקה ביפו
שתף |
 
לילות יפו - מופעי מוסיקה בגן הפסגה 
מופעים בכניסה חופשית בכל מוצ"ש משעה 20:30

מוצ"ש 14.7.18 | גן הפסגה
מופע פותח: קובארי
מופע מרכזי: ערן צור, עמיר לב וגבע אלון במופע משותף
שלושה מוסיקאים, שלושה קולות ייחודיים ברוק הישראלי מתחברים בערב אחד לסופרגרופ יוצא דופן. ערן צור, עמיר לב וגבע אלון ללא ספק הצליחו להתבלט בנוף המוסיקלי המקומי עם אמירה אישית ומקורית. במופע המשותף ינגנו את מיטב השירים ו"יתארחו" זה אצל זה בביצועים מפתיעים.
ערן צור, משורר הרוק, הוציא לאחרונה את אלבומו החדש "המסלול המואר", אלבום הסולו השישי שלו שזוכה להצלחה רבה. גם בו ערן אחראי על הטקסטים והלחנים. אלבום זה מאופיין בטקסטים חודרים ועמוקים עטופים במקצבי רוק'נרול ונגיעות אלקטרוניות. ערן צור במיטבו. יצירתו מימי "טאטו" ו"כרמלה גרוס וואגנר" המיתולוגיות, דרך שירי המשוררים שהלחין ושיתופי הפעולה המוסיקליים הולידו לאורך השנים רפרטואר מגוון ומוערך.
עמיר לב, עם הקול העמוק והמחוספס, מספר סיפורים קטנים-גדולים, חברתיים ואישיים מזה למעלה מ-20 שנה. גם כשרוב הסיפורים בעולם כבר סופרו, בשפתו של עמיר הם נשמעים אחרת. מאז ראשית שנות התשעים הוציא חמישה אלבומי אולפן ושני אלבומים בהופעה חיה המאופיינים בהגשתו הנוגעת והצנועה. אלבומו האחרון "נוגע בדרכון" זיכה אותו בפרס מחבר השנה מטעם אקו"ם.
גבע אלון, גיבור גיטרה מקומי, אמן פולק-רוק וירטואוז, חתום על ארבעה אלבומי סולו באנגלית ואלבום אחד בעברית – "תהיי איתי", אותו הפיק מוסיקלית עמיר לב. הופעותיו של גבע לאורך השנים עם ה"פליינג בייבי" וכאמן סולו בארץ, באירופה ובארה"ב מצטיינות בכריזמה הבימתית הסוחפת שלו. לאחרונה חגג עשור לאלבום הבכורה שלו "Days Of Hunger" בסיבוב הופעות מיוחד.
"בלילות של ירח מלא", "ים שקט", "אריה ורותי", "כחול וירוק", "תמונה אימפרסיוניסטית" ו-"Days Of Hunger" הם חלק מהשירים האהובים שיבוצעו במופע.
אל השלושה יצטרף בהופעה המתופף נווה קורן, חבר להקת Tree, שליווה בשנים האחרונות את סיבובי ההופעות של גבע ועמיר.
 
מוצ"ש 28.7.18 | גן הפסגה
מופע פותח – Kama-Kamila
קמילה היא זמרת בינלאומית ממוצא אזרבייג׳אני, השרה בשפת אמה. קמילה משלבת צלילים אזרבייג'נים ומוסיקה מודרנית היוצרים יחד חגיגה של טעמים קרובים ורחוקים, והופכת כל הופעה למסיבה. קמילה מלווה בהרכב נגנים בועטים על תופים וכלים אותנטיים עממיים מה שבטוח שלא תפסיקו לרקוד.
מופע מרכזי – נינט
בכל פעם שנינט מגיעה לישראל לביקור משפחתי או עבודה , היא מקפידה לשלב כמה שיותר הופעות. בכל מיני סיבוב הופעות כזה, היא מקפידה לרענן ,לחדש ולאתגר ,בעיקר את עצמה הביקור המתוכנן בחודש יולי הקרוב, משמח במיוחד, נינט וההרכב שלה הוזמנו להיות המופע הפותח בהופעה של אלאניס מוריסט בישראל
מוצ"ש 11.8.18 | גן הפסגה
מופע פותח – SHIRAN
במופע המלווה את אלבום הכורה שלה, שיוצא כעת לאחר שנתיים של עשייה ומסע מעמיק בשורשים, מביאה S H I R A N (שירן אברהם) את המוזיקה ספוגת ההשראה המבטאת את סיפורי העלייה ארצה מתימן, בשפה התימנית ועברית. את השירים כתבה לאחר תחקיר מעמיק בעדה התימנית, שיחות עם סבתה, בני משפחה ומכרים על החיים בתימן, תקופת העלייה וההתיישבות בארץ ישראל. S H I R A N מביאה עולם של ישן מול חדש, מזרח מול מערב והתוצאה היא ביט אפרו מזרחי – מסע בין הארלם, צנעא פינת תל אביב.
אל הווקאליות העוצמתית של S H I R A N מתווסף הרכב נגנים משובח שרק מוסיף ומבליט את נוכחותה הנשית, הבימתית והבלתי נשכחת בעיבודים בועטים, דינמיקה מלוכדת והרבה וסטייל בקפידה.
 
מופע מרכזי – שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון
יציאתו של אלבום הבכורה "שחרית" הפך הסוד השמור של שי ונבחרת הגרוב לנחלת הכלל: מדובר באחת התופעות המוזיקליות המרתקות של התקופה. שי והנבחרת המשובחת שוזרים במיומנות של מאסטרים בין שלל סגנונות ואורגים חוויה חד פעמית. ההופעות של שי צברי ונבחרת הגרוב הן טירוף חושים של קצב וביט מסחררים שמרימים כל חלקה טובה ומעיפים לאוויר מועדונים, אולמות ופסטיבלים בארץ ובעולם.
נבחרת הגרוב הם: אסף תלמודי: קלידים והפקה מוזיקלית // בנו הנדלר: גיטרה בס וחשמלית // גרשון ויסרפירר: עוד חשמלי וטרומבון כפתורים // ניר מנצור: תופים אלקטרוניים ופחים // איל תלמודי: כלי נשיפה // אדיר דדיה: סאונד ופעלולים.
 
מוצ"ש 25.8.18 | גן הפסגה
מופע פותח – נרקיס - "בוא נדבר אמת"- מופע מיוחד לרגל אלבום הבכורה המצליח - נרקיס היא זמרת יוצרת עם חומרים מקוריים שנכתבו על ידה. שירים שהם חלק בלתי נפרד מחוויות החיים שעברה, התמודדה וניצחה, דרך הסתכלות ולמידה מהמסע של חייה. בימים אלו הוציאה את אלבום הבכורה, ״בוא נדבר אמת״, שכולל 9 שירים אותם כתבה והלחינה, ולצידה על ההפקה המוסיקלית -צח דרור מתוכו הכרתם את: ״אל תעזוב״ ו״שדות״ הם שני הסינגלים שקדמו ליציאת אלבום הבכורה. הם כבשו את הרדיו, זכו לביקורות יפות ועוררו סקרנות רבה. בנוסף סומנה נרקיס כאחת ההבטחות לשנה הקרובה במוסיקה ע"י אתר וואלה.
מופע מרכזי – חנן בן ארי
חנן בן ארי, מהיוצרים החדשים, המסקרנים והמצליחים כיום במוזיקה הישראלית, חוגג אלבום חדש במופע להקה. אלבום שהנפיק את הלהיטים: "ויקיפדיה", "מה אתה רוצה ממני", "בשורות טובות", "לא לבד" ו"תודה שאת" שיתמזגו עם הלהיטים מאלבומו הראשון: "החיים שלנו תותים", "אמא אם הייתי", "ממך עד אליי" ו"איזון" ובמופע להקה חדש יבוצעו מול קהל המעריצים המגוון והרחב של בן ארי. 
האלבום החדש "לא לבד" שהנפיק שירים שיישארו, נכתב במהלך סיבוב ההופעות האחרון והקהל הרחב של בן ארי זכה לחוות אותו כשהוא בהתהוות. גם באלבום זה ממשיך בן ארי להפתיע, לרגש ולמגנט עם טקסטים שחודרים ללב, ולחנים מפוארים בהפקתו המוסיקאלית של אייל מזיג.

מקום האירוע:
טל: 03-5184015
 
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |