‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  מופעי לילה לבן במתחם התחנה
מופעי לילה לבן במתחם התחנה
עם ריף כהן במופע חצות
לילה לבן-מופעים ביפו
לילה לבן-מופעים ביפו
שתף |
 
מופעי לילה לבן 2018 במתחם התחנה ת"א-יפו
לילה לבן 2018
תאריך 28/06/2018
21:00
 
21:00- גוּלַסָא - ״שירת הנשים היהודיות מתימן״
ארבעה אומנים מתחברים ויוצרים, ביחד, גלגול חדש של המוזיקה ושירת הנשים מתימן. הטקסטים היצריים והמיסטיים מקבלים משמעות מודרנית ועכשווית בהרכב כלי מיוחד המשלב שירה, כלי מיתר מהמזרח התיכון, כלי הקשה מהעולם, גיטרה אקוסטית וצ׳לו.
השירים המושרים בקולו של גבר, יוצרים פסקול ייחודי ולוקחים את הקהל למסע אל תוך עולם של תפילה, מחול, מקצב, תשוקה וגעגוע אל החופש.
גוּלַסָא יוצרת אירוע בימתי מוזיקלי - תיאטרלי סוחף, המשתמש באלמנטים טקסיים של סיפור ותנועה המעניקים לקהל חוויה חושית ורגשית.
 
annaRF- 22:30 - חגיגה אתנית אלקטרונית
אחרי טור עולמי מטורף בו כבשו במות ברחבי העולם, זכו לאהדה הולכת וגוברת במדינות ערב ( לא תאמינו מה קורה איתם בטורקיה), הוזמנו לפגישה היסטורית עם האפיפיור בעקבות פועלם חוצה הגבולות לקירוב לבבות עולמי, עברו את 50 מיליון הצפיות ביו- טיוב (!!!) ועם אלבום רביעי בדרך - הלהקה שהמציאה את המושג אתני - אלקטרוני חוזרת לסיבוב הופעות בישראל עם סינגלים מהאלבום החדש, עם השירים המוכרים ואהובים ועם הוייייב שהרים את הבמות הכי שוות בשנה האחרונה וגרם לה לצבור קהל מעריצים נאמן (ומשוגע קצת יש שיגידו). רגאיי אתני עם ביט אלקטרוני ייחודי המלווה בכלי נגינה עתיקים (קמנצ'ה, סאז) וזה לא רק נשמע מדהים זה גם מקפיץ בטירוף!
הופעה של annaRF היא פשוט חגיגה מוזיקלית! משהו בין חתונה בכרודיסטאן לרייב ג'מייקני לחפלה של צהרי היום באיסטנבול ומסיבה בגואה, בואו לקחת חלק בטירוף חושים הזה.
 
24:00- ריף כהן
בליווי חגי פרשטמן-תופים//עטר מיינר-מחשב וקלידים//עומרי עמדו-גיטרה
מאז שפרצה אל חיינו כמשב רוח רענן כשהיא נחשבת לאחת ממובילות הדור החדש של מוסיקאים שפועלים בז'אנר הים תיכוני המודרני ריף אינה מפסיקה לחדש ולהפיח משבי רוח מרעננים של יצירה ואסתטיקה בינלאומית.
את השנה האחרונה הקדישה ריף לאיסוף חומרים לאלבומה החדש והשלישי, לצד הופעות בארץ ובחו"ל (שוויץ, גרמניה, ותורכיה) ורגע לפני שתחל את הקלטות אלבומה השלישי תצא ריף לסיבוב הופעות שישלב שירים משני אלבומי האולפן A PARIS , A LA MENTHE ושירים חדשים שטרם הוקלטו. עם צאתו של אלבום הבכורה A PARIS ב 2012 נחשפנו לעולמה הצבעוני של ריף – משחק מתמיד בין האוריינטאלי לאורבני, שירים העוסקים בדמות המהגר החדש בעולם בו הגבולות פתוחים ומרגיש בבית בכל מקום שבו הוא נמצא. שני השירים הראשונים מתוך אלבום הבכורה A paris ו J'aime לוו בקליפים בבימויה של ריף עצמה וזכו למילוני צפיות ביוטיוב ואינספור השמעות בתחנות הרדיו, במהלך אותה שנה כיכבה בכל כלי התקשורת בארץ והוגדרה לא פעם כתופעה יוצאת דופן שהגדירה סוג חדש ואיכותי של מוסיקה מזרחית ואתנית בישראל.
אלבומה השני A LA MENTHE - בדיוק כמו שמו "בטעם מנטה" הברקה טעימה ורעננה נוספת .
ריף ממשיכה לשכלל את הפיוז'ן המרתק המזוהה עם יצירתה בין מוסיקה אפריקאית, ערבית ורוקנרול אך תמיד שומרת על הרעננות ולא מפסיקה לספוג השראות חדשות....

הכניסה חופשית
*** זמני המופעים נתונים לשינויים

מקום האירוע:
יחזקאל קויפמן 2, יפו
טל: 03-7764005
 
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |