‏יום שני ‏20 ‏מאי ‏2024
פורטל יפו  קהילת יפו  סיפורי טארוט ביפו
סיפורי טארוט ביפו
ליאת כהנא פתחה לדני, בעל חנות בשוק הפשפשים, את עתידו.
 מאת: ליאת כהנא
‏יום שני ‏13 ‏אפריל ‏2009.
סיפורי טארוט ביפו
סיפורי טארוט ביפו
שתף |
dir="rtl">ביושבי להרהר על מקום המתאים למפגשי טארוט קסומים, הבנתי שיפו היא המקום בשבילי. dir="rtl">עיר שיש בה ישן וחדש, עתיק ומפותח, מיסטי ופרקטי, אומנות, תרבות ופיוז'ן מעניין מכול סוג וטעם.

סיפורי טארוט ביפו
סיפורי טארוט ביפו
גמלה בליבי החלטה לפגוש את דני מרל, בחור בעל עסק ביפו - בחנות ה"ארט קורנר" אשר יושבת , כשמה, על פינת רחוב בית האשל 7 ,לשיחה על חיים, עסקים, וקלפי טארוט....

בתחילת המפגש, שוחחנו על הבחירה בעסק המשלב עתיקות ואומנות. dir="rtl">דני מספר שזהו משלח יד שלרוב עובר מאב לבן, אבל במקרה זה - דווקא מדוד לאחיין (זמנים מודרניים ,לא?). דודו של דני עוסק בתחום בארה"ב וכך זה חלחל ועבר גם אליו.
דני תמיד התעניין בפן האומנותי של התחום ובאמת החנות מלאה ביצירות קלאסיות, אומנות מהמאה העשרים, פסלים ועוד ועוד, כשגולת הכותרת - לפחות בשבילי - היא כבשה של קדישמן, המברכת את פני הנכנס לחנות.... dir="rtl">לאחרונה דני גם הצטרף לשלוש אמניות מוכשרות היוצרות ציורים, תיקים ונעליים בחנות משותפת בשם ATELIER , שפירושו בעברית: "בית מלאכה".

זה היה כמעט "טו גוד טו בי טרו", כשהקלף הראשי שיצא היה מלך המטבעות, שהוא "מלך" בכול הקשור לעסקים ופיננסיים.
עתה ניגשנו לפרוס את הקלפים. dir="rtl">הפריסה הקלטית מכילה עשרה קלפים כאשר יש מיקום ופרשנות ספציפיים לכול קלף. dir="rtl">רצינו לבדוק איך דני משתדרג עסקית בחצי השנה הקרובה, בעזרת הפריסה. dir="rtl">  dir="rtl">זה היה כמעט "טו גוד טו בי טרו", כשהקלף הראשי שיצא היה מלך המטבעות, שהוא "מלך" בכול הקשור לעסקים ופיננסיים.
פירוש הדבר - שדני חייב לחשוב בגדול בחצי השנה הקרובה, ללכת על הפרקטיות והתכנון העסקי שכול-כך מאפיינים את המלך ולא לשקוט על השמרים. dir="rtl">
סיפורי טארוט ביפו
סיפורי טארוט ביפו
הקלף החוסם - 9 מטות, מדגיש שמה שמפריע למימוש היא הנטייה להתמהמה, הקושי לתפוס את השור בקרניו.
הפתיחה בקלפים מצביעה על הרגל שיש לטפח ובסגנון פתיחה כזה של טארוט, מדובר בייעוץ הקורא לשואל "לעבוד על הדברים" ולא להשאירם ליד המקרה.

קצרה היריעה מלהכיל את כול 8 הקלפים הנותרים,ופרשנותם, אך הכיוון הכללי היה שלקראת dir="rtl">סוף השנה יהיה זמן להתחבר לחלומות שדני שואף להגשימם וטרם מימש. dir="rtl">  dir="rtl">פריסה מיוחדת עשינו לדני לגבי הקשר אל העיר יפו: dir="rtl">מה מעניק דני לעיר?
הקלף 7 מטבעות אומר שיתכן והאנשים בסביבת החנות קיוו שתפתח חנות מסוג שונה, אך כעת מבינים שחנות מסוג זה היא מה שיש ומה שטוב עבור חלק זה של העיר. dir="rtl">  dir="rtl">
וקלף עצה לתושבים לשבוע זה: קלף השוטה.
לכו עם רוח החופש האישי שלכם ואל תתנו לאיש לחסום את מה שאתם יודעים שנכון, צודק, ותורם לאושרכם.
ומה העיר מעניקה לדני?
הקלף 8 גביעים הוא קלף שמראה שמידה מסוימת של חופש נובעת מהמיקום של החנות ביפו,חופש באווירה ובתנאים של העיר. dir="rtl">  dir="rtl">מהי האינטראקציה עם האוכלוסיה? נהדרת!
הקלף 3 מטות מעיד על כך שדני "מרגיש בבית" ומקבל המון הערכה - הן מקונים והן מעמיתיו בעלי החנויות. dir="rtl">  dir="rtl">וקלף עצה לתושבים לשבוע זה: קלף השוטה.
לכו עם רוח החופש האישי שלכם ואל תתנו לאיש לחסום את מה שאתם יודעים שנכון, צודק, ותורם לאושרכם. dir="rtl">  dir="rtl">ליאת מייעצת באמצעות טארוט dir="rtl">liatkahana@gmail.com

תגיות:   ספורי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מאת:דניאל מונטרסקו
מהחצר האחורית של ת"א לפנינת נדל"ן
בתים מבפנים 2017
בתים מבפנים-אירוע ארכיטקטורה עירוני
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |