‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  פסטיבל יין, אוכל ואמנות
פסטיבל יין, אוכל ואמנות
מיטב האמנות,מיטב היינות ומיטב האוכל בסמטאות יפו העתיקה
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2011.
פסטיבל אוכל יין ואמנות ביפו העתיקה
פסטיבל אוכל יין ואמנות ביפו העתיקה
שתף |
 
ללגום אלכוהול משובח, לטעום יינות בוטיק ייחודיים, לתת לחיך להתענג על הטעמים והמרקמים הנפלאים שיזרמו במורד הגרון, להרשות לעצמכם לצחוק להיפתח, לשתף. המתחם יציע טעימות יין וליקרים משובחים ממיטב היקבים בארץ במחירים מיוחדים
 



מתחם היין - רשימת הייקבים במתחם
יקב אור הגנוז – הוקם בשנת 2005 בישוב השיתופי אור הגנוז הממוקם למרגלות הר מירון ומייצר כ- 100,000 בק' בשנה. כרמי היקב נהנים מאקלים ייחודי של מרום הגליל בגובה של מעל 750 מטר, האופטימאלי לזני הענבים האיכותיים. על ייצור היין אמונים היינן יהודה קמיסה ושותפו ג'ובאני אפריקאנו, בעל ניסיון עבודה במספר יקבים בצרפת.
יקב מונד - יקב מונד הוקם בשנת 2004 על ידי האחים משה והרצל קרן במושב משמרת שבגוש תל מונד. היקב מייצר קרוב ל- 25,000 בקבוקים בשנה של יינות כשרים. יינות היקב זוכים בשנים האחרונות במדליות, פרסים ובתארים בתחרויות יין בין לאומיות. 

יקב אלכסנדר -  יקב בוטיק הממוקם בין כרמי בית יצחק בשרון הוקם בשנת 1996 על ידי יורם שלום בנו של אלכסנדר. ביקב נמשכת מסורת עשיית יין בת 100 שנה שהחלה בתוניסיה שם ייצרו הסב והאב יין ביתי. יקב אלכסנדר משלב מסורת, אמנות ויצירתיות בעשיית יין עם טכנולוגיה חדשנית וציוד מתקדם
יקב טפרברג 1870 - יקב טפרברג 1870יקב טפרברג מייצר מעל 4 מיליון בק' בשנה והינו הרביעי בגודלו בישראל. היקב נמצא בבעלות משפחת טפרברג כבר שישה דורות. יקב טפרברג 1870 מייצא את יינותיו ל- 22 מדינות ברחבי העולם, בהן אנגליה, צרפת, ספרד, אוסטרליה, ארה"ב, קנדה ועוד.
 
 
מתחם מסעדות יוקרה
מתחם שכולו טעם של איכות. חוויה קולינרית נדירה ויוצאת דופן. המתחם יציע תפריט מנות מיוחד ממטבחם של מיטב השפים בישראל, במחירים מיוחדים עבור ימי הפסטיבל.  

רוקח 73
הביסטרו האלגנטי של שף איל לביא, מציג מטבח ביסטרו אלגנטי פרובאנסי, עז טעם, צבעוני ומוקפד.

Maraboo
- השף יואב בר, היטיב ליצור אי של עונג במרחק נגיעה מתל- אביב. סגנון ים תיכוני - ישראלי המשלב נגיעות ממטבחים שונים מאגן הים התיכון ומרכיבים אהובים מהמטבח הישראלי.

הנמל 24
-  פנינה קולינארית צפונית.הנמל 24 מציעה תפריט המושפע משיטות הבישול של המטבח הצרפתי, ומכיל נגיעות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני.

דארנא
-  מציעה מגוון עשיר ממטעמי המטבח המרוקאי האוטנטי, ולצידו, מחויבת גם לשימור תרבות האירוח המרוקנית, להקפדה על מצוינות קולינרית ולקבלת פנים חמה ומזמינה על פי מיטב מסורת המגרב. 

בליני -
בליני היא יותר ממסעדה, בליני היא בית. בית איטלקי, כפרי, טוסקני המשלב אווירה משפחתית, אוהבת, שירות מחבק וקשוב לצד מטבח פתוח לעיני האורחים ותפריט איטלקי איכותי ומדויק.
מתחם המסעדות
מתחם המסעדות

גוסטו
- השפית מאיה לביא, שומרת על הפשטות מבלי להתפשר על האיכות הקולינרית במבחר חדש של פסטות סלטים וקינוחים.

אלבאבור
- מטבח ערבי אוטנטי המגיש מאכלים ערביים בבישול ביתי מסורתי. המסעדה בבעלותם של האחים נשאת וחוסאם עבאס שהתחילו את דרכם במסעדת "עבאס" המקורית של אביהם ביפו.
           
מתחם הגלריות  
לטייל בין הגלריות והסדנאות השונות שיהיו פתוחות וזמינות לקהל הרחב, לפגוש את האמנים האוצרים אותן, להכיר מקרוב את תהליך היצירה ולשמוע את הסיפורים שעומדים מאחורי היצירות.
 
גלריה ירום אוריינטל
בגלריה אוסף נדיר ומרהיב של מאות פגיונות "ג'מביה" ונשק עתיק מהמזרח התיכון, אסיה ואירופה. מטרת התצוגה היא לחלוק את האהבה שיש לירום לכלי שריון ונשק עתיק יחד עם הקהל הרחב ואוהבי אוספים נוספים. במקום ניתן גם לקבל חינם שירותי זיהוי, אימות והערכה של כלי נשק שונים וללמוד קצת יותר לעומק על ההיסטוריה והסיפור שמאחורי הנשקים.

קרמיקה
HOME
אירית גולדברג, קרמיקאית ובעלת גלריה לכלים מקרמיקה עשויים עבודת יד, כלים שימושיים עם מראה קלאסי- מודרני מצופים זהב ופלטינה או הבלחות של טורקיז. בגלריה גם כלים משלימים שהובאו במיוחד משווקים וחנויות עתיקות בעולם.

עדינה פלסטלינה
בעלי הגלריה זוג האמנים סמי לדר ועדי פרחיה, מעצבי תכשיטים בפימו בטכניקה עתיקה בת 2000 שנה, המבוססת על בניה בתלת מימד ובשילוב חומרים כגון זהב וכסף. העבודות ייחודיות ומזכירות באופן עיבודן ושיטת הכנתן את הכנת הסושי היפני.

תכשיטי תל מגידו
גלריית התכשיטים הממוקמת בליבו של הנמל מאופיינת באווירה של מודרניות בשילוב עם העבר. ההשראות העיצוריות של הצורף דוד שמאי משלבות ישן עם חדש. בתצוגה, מגוון רחב של תכשיטים ייחודיים בעבודת יד- כסף/זהב בשילוב זכוכית רומית עתיקה, מטבעות עתיקים ושילובים של כסף וזהב עם אבנים אותנטיות.

סטודיו סיוון כהן
סטודיו סיוון כהן, אמנית זכוכית היוצרת תכשיטים ואקססוריז מחרוזי זכוכית צבעוניים בשיטה ייחודית בתלת מימד. במקום משולבים סטודיו וגלריה בהן ניתן לראות את עבודת היוצרת ולרכוש את המוצרים המוגמרים.

גלריה גבריאלי
גלריה גבריאלי היא גלריה ליודאיקה, קיימת כבר 47 שנים בבעלות דורית גבריאלי. במקום מוצגות ונמכרות עבודות של רקמה אומנותית, אריגת יד בנולים, תמונות, חופות, וטליתות. בגלריה מוצגות עבודות של משפחת גבריאלי ואומנים אחרים. המקום מכיל עבודות מהפולקלור היהודי: כגון שמלות שנרקמות בקיבוץ, רקמות תימניות ומרוקאיות, מבדי משי וציורי יד.

ארכיטייפ
סטודיו של האדריכל סמי שלום והצלמת נעמה כנפו, זוג נשוי אשר מציג את עבודותיהן בצילום, בפיסול, בריהוט ובהדפסה על חומרים מיוחדים. העבודות משלובות זו בזו בשני חללים מרכזיים: חלל הגלריה המשתנה בתצוגותיה וחלל הסטודיו.סמי ונעמה מתמחים בעיצוב מודרני השואב את השראתו מהאדריכלות והריהוט של המאה ה 20.

סטודיו אייל שפרון
סטודיו אייל שפרון, אמן יוצא דופן המצייר עם חומרים לא שגרתיים כגון צבעים שמופקים מתבלינים, ביצים, ועם חלקי צמיגים. אלו הן שיטות עבודה שנרכשו בזמן שהותו באפריקה. הסטודיו ממוקם ביפו העתיקה, וצופה על הכיכר והים ומשם נשאבות חלק מהשראות האמן.

גלריה בן ציון דוד
האמן בן ציון דוד, דור שמיני במשפחת צורפים תימנית.
בן ציון דוד שהשיק לאחרונה את המתחם לצורפות תימנית ביפו העתיקה, מציג בחג החנוכה תערוכת חנוכיות. החנוכיות עשויות עבודת יד בטכניקת צורפות ה"פיליגרי" התימנית ועשויות כולן כסף בשילוב אבני חן, אבן ירושלמית או עץ זית.


תגיות:   יפו העתיקה   אירועים ביפו   פסטיבל ביפו   אמנות ביפו   גורמה ביפו   פסטיבל יין אוכל ואמנות  

תגובות  לכתבה זו 8 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אח, אח, אחח
בועז, תל אביב, (14/04/2011)
 2.  וואו איזו חגיגה, בטח אין חניה!
השמן והרזה, (14/04/2011)
 3.  לא תותר כלל חניה ביפו העתיקה - הערכו בהתאם !
תושבת העתיקה, יפו העתיקה, (22/04/2011)
 4.  למה לא?
מישהי, (22/04/2011)
 5.  תשובה לשאלה של 4
יפואית, יפו, (22/04/2011)
 6.  די להתבכיין
מרסלה, יפואית , (22/04/2011)
 7.  שעות פתיחה
מרין, (26/04/2011)
 8.  פסטיבל יפה וחבל שלא ממשיך
יהודה מזרחי, חולון, (28/04/2011)
קיץ בנמל יפו 2018
מופעי מוסיקה,יוגה,דוכנים ועוד
מופעי מוזיקה ביפו
מופעי מוסיקה בגן הפסגה-הכניסה חופשית
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |