‏יום שני ‏20 ‏מאי ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  מכרז להפעלת נכס ביפו העתיקה
מכרז להפעלת נכס ביפו העתיקה
הזמנה להציע הצעות להפעלת נכס ביפו העתיקה בהליך דו-שלבי
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2014.
כיכר קדומים יפו
כיכר קדומים יפו
שתף |
  dir="rtl"> color="#ff6600">הזמנה להציע הצעות להפעלת נכס ביפו העתיקה בהליך דו-שלבי dir="rtl">  dir="rtl">1. החברה לפיתוח יפו העתיקה בע"מ (להלן - "החברה") מזמינה את הציבור להציע הצעות להפעלת נכס בכיכר קדומים ביפו העתיקה. מדובר בגלריה הבנויה בסגנון ייחודי טיפוסי למקום, והיא תימסר למפעיל במצבה as is והשימוש בה יהיה בהתאם למותר על-פי כל דין ובכפוף לקבלת כל האישורים וההיתרים כחוק (להלן - "הגלריה" או "הנכס"). dir="rtl">  dir="rtl">2. תקופת ההפעלה לפי ההסכם תהיה שנה. לחברה הזכות הבלעדית להאריך את התקופה לתקופה או תקופות נוספות ובלבד שסך תקופות ההארכה לא יעלה על תקופה של 4 שנים, ובסך הכל 5 שנים, והכל כמפורט במסמכי ההליך. dir="rtl">  dir="rtl">3. ההצעות בהליך יתייחסו לשימוש המוצע בנכס וכן לגובה דמי השימוש החודשיים המוצעים.  השימושים המותרים יהיו בהתאם לייעוד המקום קרי: עסק בתחום התיירות ו/או תרבות ו/או אמנות (כגון: סטודיו לאמן ו/או למעצב/ גלריה לאומנות/ בית קפה), השימוש המוצע יהא טעון אישור של החברה כי מדובר בשימוש מותר, מציעים יהיו רשאים להציע מספר שימושים מותרים וחלופיים לנכס ובלבד שבפועל, ייעשה במקום שימוש אחד. dir="rtl">  dir="rtl">4. על המציע להיות בעל ניסיון מוכח בהפעלת עסק מסוג השימוש (או השימושים במקרה שבו הציע מספר שימושים חלופיים) שהוא מציע להפעיל בנכס. dir="rtl">  dir="rtl">5.  ניתן לראות את הנכס ולקבל את מסמכי ההליך בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:00 בין התאריכים 19.10.14 עד ה- 6.11.14 בתאום מראש בטלפון  6828006 - 03. לא מוטלת על המציעים החובה לראות את הנכס. dir="rtl">  dir="rtl">6.  את ההצעה יש להגיש בשתי מעטפות נפרדות כמפורט במסמכי ההליך על-גבי טופס הצעה מלא וחתום הכולל את הסכם השימוש חתום על-ידי המציע, במשרדי החברה לא יאוחר מיום 9.11.14 בשעה 12:00, החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לדון בהצעות שתוגשנה לאחר המועד הזה. dir="rtl">  dir="rtl">7. כמפורט במסמכי ההליך, מדובר בהליך דו שלבי המורכב משקלול רכיב האיכות (60%) ורכיב המחיר (40%).
dir="rtl">8. מובהר בזה כי ההליך לבחירת ההצעה הזוכה אינו מכרז, על כל הכרוך בכך.
dir="rtl">9. החברה שומרת לעצמה את הזכות לחזור בה מהזמנה זו, להאריך את המועד להגשת הצעות, לפרסם הזמנה חדשה, לקיים תחרות או לנקוט בכל הליך שתמצא לנכון.
dir="rtl">10. בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו לבין האמור במסמכי ההליך וההסכם, האמור במסמכי ההליך וההסכם יגבר. dir="rtl">11. מודעה זו מנוסחת בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד, והיא מופנית לכל אחד ואחת. dir="rtl">  dir="rtl"> href="http://www.oldjaffa.co.il/?CategoryID=221&ArticleID=291" target="_blank"> color="#0000ff">החברה לפיתוח יפו העתיקה בע"מ dir="rtl">סמטת מזל דגים 17, יפו העתיקה, טלפון: 03-6828006 dir="rtl">

תגיות:   מכרז ביפו   יפו העתיקה   עסקים ביפו   חנויות ביפו העתיקה   נכסים ביפו העתיקה  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
לקהל קוראינו - קטגורית המכרזים עברה כתובת
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |