‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  מפגש "נטוורקינג יפו" הראשון
מפגש "נטוורקינג יפו" הראשון
קבוצת נטוורקינג יפו - מפגש ראשון
 מאת: תחיה בן צור
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013.
קבוצת נטוורקינג יפו
קבוצת נטוורקינג יפו
שתף |
 
מפגש "נטוורקינג יפו" הראשון
ינואר 2013
להצטרפות לקבוצת נטוורקינג יפו בפייסבוק - לחצו כאן

הרעיון עלה בשיחה עם חברים חדשים שפגשתי ביפו, התחושה של מרקם קהילתי חדש, תחושה של שכונה ושל רצון להתערות, בשיחות עם חברים ושכנים נוספים, התחזקה בי המוטיבציה להקים רשת של קשרים עסקיים וקהילתיים המשותפת לתושבי יפו כולם .
נטוורקינג יפו מחברת בין בעלי עסקים ויוצרים יפואיים כדי ליצור סביבה עסקית טובה יותר הן לעסקים והן ללקוחות המגיעים לאותם עסקים.

וכך נפגשנו,  בערב יום חמישי  קריר. למפגש נטוורקינג (networking) יפואי ראשון.  תוך שעה קלה, הבית התמלא בשיחות ישירות והחיבור בין הנוכחים הורגש היטב.  
המפגש היה באווירה נעימה ומפרגנת. שתינו קפה ולחצנו ידיים , תוך הבנה ברורה כי היכרות אישית הינה חלק בלתי נפרד מהיכרות עסקית.  בתחילת המפגש ביקשנו שכל אחד ישתף אותנו בעיסוקו, בכתובת מגוריו ביפו ובאינפורמציה כללית רלוונטית.

במעגל הנרחב של העוסקים מתחומים שונים היו אדריכל, מעצבת פנים, חשמלאי, יבואן מערכות מיזוג, אוצרת, מפיקי אירועים צלמת ועוד.
סיכמנו כי המפגשים הם כלי חשוב ליצירת דו-שיח ושיתוף פעולה. המפגשים מעת לעת, יאפשרו מלבד שיתוף פעולה והדדיות, גם עזרה מקצועית המלצות,  ויצירת מבצעים והנחות בין בעלי עסקים שונים.

נטוורקינג יפו מחברת בין בעלי עסקים ויוצרים יפואיים כדי ליצור סביבה עסקית טובה יותר הן לעסקים והן ללקוחות המגיעים לאותם עסקים.

לקראת סוף המפגש שיתפנו זה את זה בחזון האישי שלנו ובחשיבות שכולנו מוצאים במפגש שכזה. תתפלאו כמה קל ליצור קשרים דרך המכנה המשותף שלנו- יפו. כמה קל ליצור דיאלוג, כשיש מקום מפגש נעים ותושבים  שיש לך איתם שפה משותפת .זו גם דרך נפלאה להיכרות עם הצדדים הנוספים של כל אחד ואחד מאיתנו. 

המפגש הסתיים מעט לפני 23:00 ושמחתי לראות כי כבר נוצרו קשרים , כרטיסי ביקור החליפו ידיים, נקבעו פגישות והועלו רעיונות לשיתופי פעולה בהמשך.

נטוורקינג יפו מזמין את כל מי שמעוניין להצטרף למפגשים להתעדכן בדף הפייסבוק  שנפתח לצורך כך  https://www.facebook.com/NetworkingYaffo
 

תגיות:   עסקים ביפו   נטוורקינג יפו   קהילה עסקית ביפו   בעלי עסקים ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |