‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  ניחוח אישה
ניחוח אישה
דיאנה ערביד החליטה יום אחד לעשות לעצמה ופתחה פרפומריה ביפת. חוץ מקוסמטיקה תוכלו למצוא שם גם מבצעים ואביזרי אופנה
 מאת: נילי דותן
‏יום חמישי ‏14 ‏אפריל ‏2011. צילומים: פורטל יפו
ערביד. יפואית אמיתית
ערביד. יפואית אמיתית
שתף |
 
בלב רחוב יפת, סמוך לקפה ולגלידה השכונתית, בין ריחות המסעדות הוותיקות המנגנות על בלוטות הטעם, ניצבת פינה שכולה יופי. פשוטו כמשמעו: פרפומריה דיאנה, חנות למוצרי קוסמטיקה, איפור ואביזרי אופנה.
 
את הכניסה עדיין מעטרים צמחים וזרי פרחים באריזות מתנה, שהתקבלו לכבוד הפתיחה, ועל הדלפק מאחוריו יושבת בעלת המקום, דיאנה ערביד, ולפניה מונחת קערה עם סוכריות ושוקולדים, לכבד את מי שנכנס לקנות, לראות, או לברך אותה ב"מברוק".
 
עשתה לעצמה
ערביד, 39, יפואית שורשית, אישה מרשימה ומטופחת ואם לשלושה ילדים, החליטה להקים עסק עצמאי, אחרי21 שנים בהן הייתה שכירה בפרפורמריה יפואית אחרת.
 
"אני יפואית, מכירה את האנשים טוב. יש להם את הטלפון האישי שלי וכולם שומרים איתי על קשר"
"רציתי לצמצם את שעות העבודה שלי לחצי יום, כדי שאוכל בשעות אחר הצהריים להתפנות לעבודה כמאפרת", מספרת ערביד, מאפרת במקצועה. "אבל הבקשה שלי לא נענתה ונאלצתי לשבת בבית. לקוחות מהחנות התקשרו אליי והתחילו ללחוץ שאפתח מקום משלי. אנשי עסקים פנו אליי והציעו לפתוח מקום שאני אנהל, עד שיום אחד אמר לי בעלי: למה לא תעשי למען עצמך ותפתחי עסק משלך".
 
וכך, על גבה של המספרה הוותיקה של אביה – "מספרת מישל" – שהייתה חלק מהנוף של יפת במשך 35 שנה, פתחה ערביד את פרפומריה דיאנה.
הקשר רב השנים שטפחה עם לקוחותיה בעבודתה הקודמת, מוכיח עצמו עתה, כשאלה באים בעקבותיה למקום החדש שכולו שלה.



"אני יפואית, מכירה את האנשים טוב. יש להם את הטלפון האישי שלי וכולם שומרים איתי על קשר. השאירו לי הרבה הודעות בפייסבוק שאני חייבת לפתוח מקום של עצמי ובסוף זה קרה".
המיקום הנוח, בלב יפת, הופך את מוצרי הקוסמטיקה זמינים ונגישים בשכונה וחוסכים הדרת רגליים לחנויות הרחוקות יותר.
 
את המקום, המואר מאוד בקרני אור מזרחי הפולשות אליה, עיצבה ערביד בגווני בננה ואפור בהיר עדינים ומאירי עיניים. כמו קופסה קטנה, שכאשר היא נפתחת מתגלים בה עוד ועוד חפצים, הרבה מעבר למצופה מגודלה, כך גם  הפרפומריה, המכילה בתוכה מגוון גדול של מוצרי קוסמטיקה ואביזרי אופנה, הרבה מעבר למה שניתן היה לצפות ממקום צנוע בגודלו.
 
אז מה יש כאן?
הרבה וממיטב החברות. בשמים של לנקום, פאקו רבאן, קרולינה הררה וגם של העלמה פאריס הילטון, המונחת על המדף לצד בריטני ספירס, קלווין קליין, לה קוסט ואחרים.
אל מוצרי הקוסמטיקה עומדים להצטרף בקרוב מוצרי חברת DARPHIN מבית אסתי לאודר היוקרתית.

אפשר למצוא כאן צבעי שיער לנשים ולגברים ומוצרי איפור איכותיים.   
בתחום התכשיטים מציעה ערביד טבעות עם אבנים צבעוניות, צמידים, שעונים, מחרוזות ותכשיטי כסף, כמו גם תכשיטים בהזמנה אישית עם חריטות ועיצוב שמות.   
לצד אלה פרוש מבחר ארנקים ותיקים מעוצבים בצבעים אופנתיים, חגורות, צעיפים, אביזרי שיער ואריזות מתנה. אם נוחת על מישהו אירוע פתאומי - זה המקום להתארגן עליו במהירות הבזק.
 
והמחירים?
"אני משתדלת להיות החנות הכי זולה. אנשים מבינים היום במותגים ובמחירים ויש להם מודעות. אני מעדיפה למכור בזול והרבה, במקום למכור ביום בושם אחד ב-520 שקל ולשבת רגל על רגל כל היום. אני חושבת שהמחירים שלי הוגנים".
 
לכבוד הפתיחה, מציעה ערביד מבצע על שני מוצרים מובילים של פאקו רבאן.
בושם פאקו רבאן לגבר –" 1 מיליון" במקום ב-520 ₪ ב-220 ₪, ופאקו רבאן לאישה – "1 מיליון", במקום ב-460 ₪, אף הוא ב-220 ₪. המבצע עד גמר המלאי.
 
הפרפומריה פתוחה גם בשבתות ובחגים, מה שכבר מושך אליה את מטיילי השבת, הנוהרים ליפו מדי שבוע בין אם לקנות דגים, לאכול במסעדותיה או סתם לגלות בה את המקומות החדשים.

לפרטים על פרפומריה דיאנה - לחצו כאן
 

תגיות:   עסקים ביפו   פרפומריה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  דיאנה אין כמוך!
ז'קלין, יפו, (14/04/2011)
 2.  אוהבת אותך
אילה,יפו, (23/04/2011)
הזדמנות ראשונה
חנות מעצבים צעירים במתחם התחנה
גלריה לקרמיקה בשוק הפשפשים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |